دو شنبه 11 تير 1403

احداث رستوران شناور در تالاب انزلي

  تاريخ:نوزدهم ارديبهشت 1388 ساعت 11:28   |     کد : 20808   |     مشاهده: 1103
به گزارش صنعت نیوز، با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي رستوراني شناور در تالاب انزلي ساخته مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي رستوراني شناور در تالاب انزلي ساخته مي‌شود.

اسماعيلي، مدير عامل شرکت امواج آبي اقيانوس در اين رابطه گفت:اين رستوران شناور دريايي به شکل دو بدنه با قابليت‌هاي استفاده متفاوت از قبيل رستوران، کافي‌شاپ و سالن پذيرايي براي برگزاري جشن‌ها و همايش‌ها طراحي شده است.

سرمايه‌گذار اين رستوران شناور افزود: کفپوش رستوران شناور از جنس شيشه‌ نشکن است و زماني‌که شناور با سرعت کم در حرکت باشد اين امکان وجود دارد تا مسافران از نماها و مناظر زير آب نيز استفاده کنند.

اسماعيلي اضافه کرد: همچنين براي اين رستوران دريايي سيستم روشنايي به منظور ديد در شب صحنه‌هاي زيرآب و بازي نور براي اجراي نمايش و ساير برنامه‌هاي تفريحي طراحي شده است.

وي با بيان اينکه طبق طراحي انجام شده رستوران اين شناور بسته به چيدمان تا 200 صندلي ظرفيت دارد، افزود:ديوارهاي سالن غذاخوري از شيشه و پنجره‌هاي بزرگ ساخته شده و امکان تماشاي ساحل و مناظر پيرامون را فراهم مي‌کند.

مديرعامل شرکت امواج آبي اقيانوس با بيان اينکه اين طرح از طرح‌هاي اولويت‌دار استان گيلان است، متذکر شد: اگرچه اين طرح توجيه‌پذير است و مشابه خارجي آن دو برابر قيمت دارد، اما به رغم وعده‌هايي که به ما داده شد هنوز موفق به اخذ وام نشده و توانايي سرمايه‌گذاري صد در صد را نيز نداريم.

اسماعيلي تصريح کرد: همکاري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در حمايت از اين پروژه بسيار خوب بود و تا حد توان با ما همکاري کرد، اما بانک همکاري لازم را با ما ندارد و از ارائه وام خودداري مي‌کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت عدم همکاري بانک پروژه متوقف شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/20808
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است