احداث رستوران شناور در تالاب انزلي
به گزارش صنعت نیوز، با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي رستوراني شناور در تالاب انزلي ساخته مي‌شود.
تاريخ : نوزدهم ارديبهشت 1388 ساعت 11:28   کد : 20808

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز، با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي رستوراني شناور در تالاب انزلي ساخته مي‌شود.

اسماعيلي، مدير عامل شرکت امواج آبي اقيانوس در اين رابطه گفت:اين رستوران شناور دريايي به شکل دو بدنه با قابليت‌هاي استفاده متفاوت از قبيل رستوران، کافي‌شاپ و سالن پذيرايي براي برگزاري جشن‌ها و همايش‌ها طراحي شده است.

سرمايه‌گذار اين رستوران شناور افزود: کفپوش رستوران شناور از جنس شيشه‌ نشکن است و زماني‌که شناور با سرعت کم در حرکت باشد اين امکان وجود دارد تا مسافران از نماها و مناظر زير آب نيز استفاده کنند.

اسماعيلي اضافه کرد: همچنين براي اين رستوران دريايي سيستم روشنايي به منظور ديد در شب صحنه‌هاي زيرآب و بازي نور براي اجراي نمايش و ساير برنامه‌هاي تفريحي طراحي شده است.

وي با بيان اينکه طبق طراحي انجام شده رستوران اين شناور بسته به چيدمان تا 200 صندلي ظرفيت دارد، افزود:ديوارهاي سالن غذاخوري از شيشه و پنجره‌هاي بزرگ ساخته شده و امکان تماشاي ساحل و مناظر پيرامون را فراهم مي‌کند.

مديرعامل شرکت امواج آبي اقيانوس با بيان اينکه اين طرح از طرح‌هاي اولويت‌دار استان گيلان است، متذکر شد: اگرچه اين طرح توجيه‌پذير است و مشابه خارجي آن دو برابر قيمت دارد، اما به رغم وعده‌هايي که به ما داده شد هنوز موفق به اخذ وام نشده و توانايي سرمايه‌گذاري صد در صد را نيز نداريم.

اسماعيلي تصريح کرد: همکاري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در حمايت از اين پروژه بسيار خوب بود و تا حد توان با ما همکاري کرد، اما بانک همکاري لازم را با ما ندارد و از ارائه وام خودداري مي‌کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت عدم همکاري بانک پروژه متوقف شده است.