شنبه 9 تير 1403

توجه به قابليت‌هاي گردشگري جاده‌هاي کشور ضروري است

  تاريخ:دوازدهم اسفند 1387 ساعت 15:26   |     کد : 17144   |     مشاهده: 1015
به گزارش صنعت نیوز ، قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور به ضرورت توجه ستادهاي تسهيلات سفر استان‌ها به محورهاي مواصلاتي با قابليت گردشگري در ايام نوروز تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز ، قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور به ضرورت توجه ستادهاي تسهيلات سفر استان‌ها به محورهاي مواصلاتي با قابليت گردشگري در ايام نوروز تاکيد کرد.

لاريجاني در اين زمينه گفت: برخي از محورهاي مواصلاتي کشور مانند جاده چالوس، خط کناره شهرهاي شمالي و جاده‌هاي مناطق کوهستاني به نوعي جاذبه گردشگري به شمار مي‌رود که لازم است به آنها توجه شود.

قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور در ادامه افزود: نگاه بسياري از مردم و گردشگران به اين جاده‌ها تنها به عنوان يک محور مواصلاتي نيست که بخواهند سريع از آن‌ بگذرند، بلکه توقف در اين جاده‌ها و بهره‌مندي از زيبايي‌هاي آن مورد توجه بسياري از گردشگران قرار دارد.

وي اظهار داشت: لازم است در اين زمينه ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌ها به نمايندگي از سوي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با سازمان منابع ‌طبيعي و سازمان حفاظت از محيط زيست استان‌ها تعامل لازم را داشته باشند.

لاريجاني افزود: ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌ها بايد توجه ويژه‌اي به محورهاي مواصلاتي استان‌ها داشته باشند و به آنها بپردازند.

وي جاده چالوس را به عنوان نمونه‌اي قابل توجه در اين زمينه مثال زد و گفت: اين جاده همواره مورد توجه گردشگراني که قصد سفر به شهرهاي شمالي کشور را دارند بوده است و لازم است امکانات گردشگري آن به طور مضاعف افزايش پيدا کند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/17144
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است