توجه به قابليت‌هاي گردشگري جاده‌هاي کشور ضروري است
به گزارش صنعت نیوز ، قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور به ضرورت توجه ستادهاي تسهيلات سفر استان‌ها به محورهاي مواصلاتي با قابليت گردشگري در ايام نوروز تاکيد کرد.
تاريخ : دوازدهم اسفند 1387 ساعت 15:26   کد : 17144

به گزارش خبرنگار گروه گردشگری صنعت نیوز ، قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور به ضرورت توجه ستادهاي تسهيلات سفر استان‌ها به محورهاي مواصلاتي با قابليت گردشگري در ايام نوروز تاکيد کرد.

لاريجاني در اين زمينه گفت: برخي از محورهاي مواصلاتي کشور مانند جاده چالوس، خط کناره شهرهاي شمالي و جاده‌هاي مناطق کوهستاني به نوعي جاذبه گردشگري به شمار مي‌رود که لازم است به آنها توجه شود.

قائم مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور در ادامه افزود: نگاه بسياري از مردم و گردشگران به اين جاده‌ها تنها به عنوان يک محور مواصلاتي نيست که بخواهند سريع از آن‌ بگذرند، بلکه توقف در اين جاده‌ها و بهره‌مندي از زيبايي‌هاي آن مورد توجه بسياري از گردشگران قرار دارد.

وي اظهار داشت: لازم است در اين زمينه ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌ها به نمايندگي از سوي سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با سازمان منابع ‌طبيعي و سازمان حفاظت از محيط زيست استان‌ها تعامل لازم را داشته باشند.

لاريجاني افزود: ستاد دائمي تسهيلات سفر استان‌ها بايد توجه ويژه‌اي به محورهاي مواصلاتي استان‌ها داشته باشند و به آنها بپردازند.

وي جاده چالوس را به عنوان نمونه‌اي قابل توجه در اين زمينه مثال زد و گفت: اين جاده همواره مورد توجه گردشگراني که قصد سفر به شهرهاي شمالي کشور را دارند بوده است و لازم است امکانات گردشگري آن به طور مضاعف افزايش پيدا کند.