جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 تير 1398     
ثبت بیش از 17 هزار فقره شکایت مردمی در خردادماه 98

به گزارش صنعت نیوز، عباس تابش از دریافت و ثبت 17هزار و 879 فقره گزارش و شکایت مردمی در حوزه کالا و خدمات در خردادماه امسال خبر داد.

 

تابش با اعلام این مطلب گفت:از این تعداد شکایات،15 هزار و 166 فقره مربوط به کالا و 2هزار و 713 فقره مربوط به خدمات بوده که به ترتیب 85و15 درصد را در بر می گیرد.

 

او افزود: بیشترین شکایت های دریافتی در بخش کالا در حوزه نان ، میوه و سبزی و در بخش خدمات در حوزه رستوران های غذاخوری و تعمیرگاه های خودروهای سبک بوده است.

 

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه نوع تخلفات مربوط به گرانفروشی و تقلب بوده است،تصریح کرد: نحوه دریافت شکایات به صورت تلفنی،حضوری و کتبی بوده است که به ترتیب 11 هزارو 384 فقره،4 هزار و 42 فقره و 2 هزار و 453 فقره را شامل می شود.

 

عباس تابش با اشاره به اینکه از مجموع شکایات رسیدگی شده 5هزارو 43 مورد متخلف و 5هزارو 662 مورد غیر متخلف شناخته شده اند افزود:7هزارو 174 مورد تحت بررسی هستند.

 

او با اشاره اینکه به 60 درصد از مجموع شکایات در خردادماه امسال رسیدگی و پاسخگویی شده و 40 درصد نیز در مرحله رسیدگی است،افزود: از مجموع شکایات رسیدگی شده که منجر به تخلف شده اند، 440 فقره به ارزش بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.