جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 تير 1398     
حس اعتماد مشتریان، دغدغه‌های ارزشمند رنا

به گزارش صنعت نیوز، نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی خدمات پس از فروش رنا با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت خدمات فنی رنا برگزار شد.

 

در این نشست مدیر عامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: در سال‌های اخیر با توجه به شرایط حاکم بر کشور و تحریم های ظالمانه، وضعیت بنگاه های اقتصادی مساعد نبوده و کم و بیش همه بنگاه ها با این مشکل مواجه بودند و شاهد این بودیم که حجم تولید خودرو به پایین ترین تیراژ خود رسید. اما با همت مضاعف یکایک عناصر کلیدی در صنعت خودرو و برپایه توانمندی و دانش فرزندان ایران عزیز از مشکلات سر بلند بیرون خواهیم آمد.

 

سید عباس میرحسینی تاکید کرد: افزایش حس اعتماد در مشتریان یكی از دغدغه‌های ارزشمند خدمات فنی رنا است. نمایندگی‌ها، به عنوان بازوی اجرایی خدمات فنی رنا نقش موثری در تقویت حس اعتماد مشتریان دارند. امروز شبكه گسترده و منسجم توزیع قطعه از مزیت‌های رقابتی خدمات فنی رنا است و ما بخاطر برخورداری از چنین شبكه‌ای به خود می‌بالیم.

 

وی با اشاره به اینكه افزایش رضایت مشتری در گرو تامین به موقع قطعات با قیمت و کیفیت مناسب و ارائه خدمات بهینه است، تشریح کرد: مشتری انتظار دارد كه از خدمات مناسب به همراه قطعات باكیفیت استفاده كند، لذا وظیفه ما در شرکت خدمات فنی رنا این است كه این شرایط را برای مشتری فراهم كنیم و نمایندگی‌ها در این زمینه در خط مقدم قرار دارند.

 

میرحسینی در ادامه با اشاره به کاهش خودروهای تحت پوشش گارانتی و به طبع کاهش مراجعه خودروها به شبکه نمایندگی ها، افزود: در این راستا برنامه وفادارسازی مشتریان را در قالب ایجاد باشگاه مشتریان دنبال می كنیم. ضمن اینكه رقابتی کردن قیمت قطعات، بازاریابی و بازارسازی و کاهش بروکراسی اداری نیز باعث می‌شود خودروهای وارانتی به شبکه نمایندگی ها بازگردند.