جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آذر 1395     
تاثیر همکاری های جدید بر شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان

به گزارش صنعت نیوز، نایب رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است امروز سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شرایطی را برای شرکتها فراهم می کند تا با بهره گیری از تجربیات خودروسازان خارجی در حوزه های مختلف تولید ، فروش و خدمات پس از فروش  فضای بهتری بر صنعت خودروسازی کشور حاکم شود.

فریدون احمدی با اشاره موضوع صادرات و انتقال تکنولوژی به عنوان شروط حضور و همکاری با شرکتهای خارجی اظهار داشت : قطعا حرکت های صورت گرفته در صنعت خودرو ایران فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان داخلی است تا به دانش و تکنولوژی های روز جهانی در بخش های مختلف من جمله تولید و ارائه خدمات بهتر و استاندارد مجهز شوند.

وی همچنین به مشکلات و موانع صنعت خودرو در جریان تحریم ها اشاره و خاطر نشان کرد : در صورت اجرای کامل برجام شرایطی که شرکتهای خودروساز در گذشته و در جریان تحریم ها برای تولید خودرو داشتند با شرایط امروز متفاوت خواهد بود و در بسیاری از بخش ها از جمله تامین و واردات قطعات ، نقل و انتقالات پولی ، موانع رفع و در بسیاری از حوزه ها از جمله خدمات پس از فروش ، نمره کیفی شرکتها ارتقاء خواهد یافت.

وی  با بیان اینکه امروز مشتریان داخلی به دنبال خدمات پس از فروش مناسب توسط شرکتهای خودروساز هستند ، تصریح کرد : همزمان با حضور خودروسازان خارجی باید اجازه داد تا یک شبکه خدمات پس از فروش خارجی نیز در ایران ایجاد شود طبعا این جریان موجب رقابت در شبکه خدمات پس از فروش سایر بخش های خودرویی در کشور خواهد شد.

نماینده زنجان و طارم در مجلس دهم با توجه به تاثیر فضای رقابت در حوزه خدمات پس از فروش در کشور خاطر نشان کرد : در جریان همکاری های خودرویی ، ایجاد شبکه خدمات پس از فروش در اشل و ابعاد بین المللی می تواند کمک موثری به جریان خدمات پس از فروش در ایران و بستری برای ارزیابی خدمات پس از فروش در داخل خواهد بود.

احمدی با اشاره به تلاش شرکتهای داخلی در ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان در جریان تحریم ها  ،افزود : ایجاد رقابت پذیری در کلیه بخش های صنعت خودرو قطعا می تواند موجب رفع اشکالات و کاستی ها در حوزه خودروسازی و جلب رضایت مصرف کنندگان داخلی شود.

وی تاکید کرد : شرایط در صنعت خودرو با حضور شرکتهای خارجی متفاوت شده است حال باید دید شرکت ها با رفع تحریم ها در حوزه های تولید و مهم تر از آن خدمات پس از فروش چگونه عمل خواهند کرد و با آغاز همکاری با شرکتهای خارجی ، نحوه خدمات پس از فروش در این حوزه چگونه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جریان ایجاد شده مسلما  به نفع مردم و صنعت خودرو کشور خواهد بود ،اظهار داشت : مسلما در شرایط جدید، خدمات پس از فوش خودروسازان داخلی با شرایط جدید بهتر خواهد شد چرا که با بهبود همکاری ها و نقل و انتقالات پولی و تامین قطعات در این روند تاثیر گذاشته و زمان خدمات دهی کاهش خواهد یافت البته تمام اینها منوط بر این است که شرایط پس از برجام تحقق یابد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: