آغاز لیگ برتر با پیروزی سخت مدافع قهرمانی
تاريخ : نوزدهم مهر 1403 ساعت 18:39   کد : 300811
فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان ایران با پیروزی سخت طبیعت اسلامشهر مقابل فولاد هرمزگان آغاز شد.
به گزارش ایسنا، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از ساعت ۱۵ امروز (پنج‌شنبه - ۱۹ مهر ۱۴۰۳) با برگزاری دیدار تیم‌های طبیعت اسلامشهر و فولاد هرمزگان آغاز شد که این بازی با پیروزی مدافع عنوان قهرمان به پایان رسید.
در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی (زنده یاد محمود مشحون) برگزار شد، شاگردان مهران شاهین‌طبع برخلاف انتظارها کار راحتی نداشتند و به سختی و با نتیجه ۹۲ بر ۸۸ مهمان خود را شکست دادند.
به این ترتیب فصل جدید مسابقات لیگ برتر با پیروزی قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها یعنی تیم طبیعت اسلامشهر آغاز شد. در پایان این بازی سینا واحدی با کسب ۳۴ امتیاز برای تیم طبیعت، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار شد.
نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۲۴ - ۳۰ فولاد هرمزگان
کوارتر دوم: ۲۲ - ۲۲ مساوی
کوارتر سوم: ۲۱ - ۱۷ طبیعت اسلامشهر
کوارتر چهارم: ۲۵ - ۱۹ طبیعت اسلامشهر

در دیگر بازی این هفته نیز تیم مهگل البرز در اصفهان به مصاف تیم گلنور رفت و با نتیجه ۶۸ بر ۷۳ این دیدار را واگذار کرد. کورین هنری با ۱۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۳ پاس گل و کارایی ۲۲ بهترین بازیکن این دیدار شد.

تیم‌های پایش پارت شاهرود و آینده‌سازان نیز به مصاف هم رفتند که تیم پایش پارت با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ موفق به کسب پیروزی شد. سید محمد حسینی با ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ پاس گل و کارایی ۲۵ بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم آسمان ولایت مشهد مقابل شهرداری گرگان به میدان رفت که با نتیجه ۱۰۷ بر ۷۸ مغلوب شد. در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی ۳۰ بهترین بازیکن بود.
آخرین دیدار هفته نخست میان تیم‌های کاله مازندران و نفت آبادان در حال برگزاری است.