جزئیات دستاوردهای اجلاس آیسسکو به روایت وزیر آموزش و پرورش
تاريخ : پانزدهم مهر 1403 ساعت 10:37   کد : 300750
وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها ایجاد و راه اندازی صندوقی جهت کمک به دانش آموزان غزه و لبنان بود گفت: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش آموزی جهت رشد و ارتقای علمی دانش آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.
به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از اجلاس آیسسکو از دستاوردهای حاصل از این اجلاس ابراز خرسندی کرد و گفت: اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها ایجاد و راه اندازی صندوقی جهت کمک به دانش آموزان غزه و لبنان بود.
وی ادامه داد: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش آموزی جهت رشد و ارتقای علمی دانش آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.
وی با اشاره به دیدارهای حاصل ازاین سفر گفت: در حاشیه برگزاری اجلاس با وزرای آموزش و پرورش فلسطین، پاکستان، عمان، تاجیکستان، مالزی و دبیرکل آیسسکو دیدارهای مفصلی برقرار کرده و دیدگاه‌های مختلفی را مطرح کردیم .
کاظمی افزود: از مدرسه ایرانی در مسقط هم بازدید شد و در جلسه‌ای که با همکاران این مدرسه برگزار کردیم، مسائل و مشکلات فراوانی اشاره شد که مقرر شد در اسرع وقت مشکلات آنان بررسی و مرتفع شود.
کاظمی اظهار کرد: در هفته جاری، جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهوری کشور برگزار می‌شود که این اقدام برای جامعه فرهنگیان بسیار امید بخش است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در ادامه برخی از معاونین موضوعاتی را مطرح کردند و رضوان حکیم زاده نیز گزارشی از سفر به قطردر خصوص تفاهم‌نامه‌های مشترک با این کشور ضمن تشریح آن‌ها، ارائه داد.