لیگ برتر والیبال مردان؛ برنامه مرحله حذفی
به گزارش صنعت نیوز، چهار تیم یازدهم تا چهاردهم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در مرحله حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دو تیم سقوط کننده به سری A لیگ دسته یک مشخص شوند.
تاريخ : بيست و چهارم بهمن 1401 ساعت 12:14   کد : 273820
به گزارش صنعت نیوز، چهار تیم یازدهم تا چهاردهم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در مرحله حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند تا دو تیم سقوط کننده به سری A لیگ دسته یک مشخص شوند.

مرحله مقدماتی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران دیشب(یکشنبه ۲۳ بهمن) پس از برگزاری ۲۶ هفته به پایان رسید.

در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، پیکان تهران، هورسان رامسر، پاس گرگان، نیان الکترونیک خراسان، فولاد سیرجان ایرانیان و ایفاسرام اردکان با کسب رتبه‌های اول تا هشتم به مرحله پلی‌آف صعود کردند.

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و راه‌یاب ملل مریوان با کسب جایگاه نهم و دهم جدول به کار خود در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ پایان دادند، اما تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان و سایپا تهران با کسب جایگاه‌های یازدهم تا چهاردهم مرحله مقدماتی به مرحله حذفی می‌روند تا دو تیم سقوط کننده به سری A لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۲ مشخص شوند.

مرحله حذفی لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۳۰ بهمن به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران آغاز می‌شود که برنامه آن به قرار شرح است:

یکشنبه ۳۰ بهمن، خانه والیبال

شهرداری گنبد – سایپا تهران، ساعت ۱۵

شهرداری ارومیه – مس رفسنجان، ساعت ۱۸

سه‌شنبه دوم اسفند، خانه والیبال

مس رفسنجان – شهرداری ارومیه، ساعت ۱۵

سایپا تهران – شهرداری گنبد، ساعت ۱۸

مرحله حذفی لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ به صورت دو برد از سه بازی برگزار می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم، این دیدار‌ها روز پنج‌شنبه چهارم اسفند برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای استانداردسازی مسابقات از سیستم ویدئوچک در تمامی دیدار‌های این مرحله استفاده می‌شود.