افزایش رضایت مشتریان با تحویل حضوری ایرانخودرو
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
تاريخ :
پنجم آذر 1401 ساعت 14:11
|
|
کد : 271728
|
به گزارش صنعت نیوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
سید مرتضی مدنی در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو خراسان با آخرین دستاوردهای این شرکت از نزدیک آشنا شد.
وی هدف اصلی بازدید خود را ارزیابی دقیق عملکرد این شرکت در زمینه تولید محصولات عنوان کرد و گفت: امروز از نزدیک شاهد فرآیند تولید و اقدامات موثر این شرکت در حوزه ارتقا کیفیت و ارایه خدمات به مشتریان بودم.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی اقدامات شرکت ایران خودرو خراسان را در مسیر تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان در تولید محصولات جدید و جذب نیروهای جوان و متخصص در سال جاری بیانگرعمل به تحقق شعار سال است.
وی با اشاره به تولید دو محصول جدید آریسان۲ و هایما 8S خاطرنشان کرد: پیشرفت های تکنولوژی نیاز مشتریان به خودروهای جدید را افزایش داده و شرکت ایران خودرو خراسان با توجه به توسعه زیرساخت های لازم، می تواند با تولید خودروهای جدید این نیاز جامعه را نیز برطرف کند.
|