مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايتهاي شركت ارتباطات سيار ايران گفت: سامانه دريافت اعتراضها، انتقادها و شكايتهاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك بهزودي راهاندازي ميشود.
محمد آبايي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: سامانه دريافت اعتراضها، انتقادها و شكايتهاي مشتركان تلفن همراه از طريق پيامك بهزودي راهاندازي ميشود.
مدير كل بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايتهاي شركت ارتباطات سيار ايران در ادامه تصريح كرد: تجهيزات مورد نياز سامانه دريافت شكايت مشتركان از طريق پيامك خريداري شده و اقدامات مورد نياز صورت گرفته است.
وي با بيان اينكه ارسال شكايتها در حال حاضر از دو روش انجام ميشود، خاطرنشان كرد: كساني كه مشكلي در اين زمينه داشته باشند بايد با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگيرند و يا از طريق اينترنت و با مراجعه به سايت شركت ارتباطات سيار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام كنند.