یک هشتم نهایی جام حذفی ؛ سبقت استقلال از پیکان
به گزارش صنعت نیوز،تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر مقابل تیم پیکان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد.
تاريخ : بيستم بهمن 1400 ساعت 08:57   کد : 245045

 به گزارش صنعت نیوز،تیم فوتبال استقلال با برتری یک بر صفر مقابل تیم پیکان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد.

 در بازی پایانی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال تیم استقلال در ورزشگاه شهید دستگردی اکباتان و با قضاوت بیژن حیدری به مصاف پیکان رفت .
 
این بازی در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تکلیف تیم برنده در وقت های اضافی یا ضربات پنالتی مشخص شود.
 
در شروع وقت اضافه اول ارسلان مطهری مهاجم تیم استقلال موفق شد دروازه پیکان را باز کند و استقلال یک برصفر پیش افتاد در ادامه پیکانی ها برای جبران گل خورده و به تساوی کشیدن بازی تلاش کردند و در چند موقعیت روی دروازه استقلال خطرناک ظاهر شدند حتی یک بار در لحظات پایانی وقت اضافه اول شوت ایمانی بازیکن پیکان به تیر دروازه استقلال خورد و به بیرون رفت و در نیمه دوم وقت های اضافه هم پیکانی ها تلاش کردند تا گل مساوی را به ثمر برسانند اما در باز کردن دروازه استقلال ناموفق بودند و درخشش رضایی دروازه بان استقلال مانع گل زنی شاگردان مجتبی حسینی شد.
 
در پایان بازی با برتری یک صفر استقلال به پایان رسید و شاگردان مجیدی هم به جمع هشت تیم مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
 
پیش از این تیم های پرسپولیس ، آلومینیوم اراک ، مس رفسنجان ، نساجی ، مس کرمان ، خیبر خرم آباد و خلیج فارس ماهشهر هم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده بودند.
 
حریفان این تیم ها در مرحله یک چهارم نهایی با قرعه کشی مشخص می شود.