نظارت بر عملکرد واحدهاي خدمات پس از فروش تشديد مي شود
به گزارش صنعت نیوز، سازمان بازرگاني استان تهران نظارت بر عملکرد واحدهاي خدمات پس از فروش را تشديد مي کند
تاريخ : هشتم آبان 1387 ساعت 10:02   کد : 10011

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، سازمان بازرگاني استان تهران نظارت بر عملکرد واحدهاي خدمات پس از فروش را تشديد مي کند

به گزارش پايگاه اينترنتي وزارت بازرگاني رئيس اداره نظارت بر کالا و خدمات اين سازمان گفت :اين سازمان به شکوائيه هاي مردم از واحدهاي خدمات پس از فروش به طور ويژه رسيدگي مي کند.

عطايي پورافزود : در راستاي سياستهاي حمايتي سازمان و افزايش حجم شکايات مردمي ، عمده فعاليتهاي اين اداره بررسي شکوائيه هاي واصله از نحوه عرضه خدمات کالاهاي وارداتي و توليد داخل از قبيل خودرو ، لوازم خانگي ، فطعات کامپيوتري ، موبايل و.. بوده است .

وي گفت: خدمات پس از فروش کالاهاي داخلي برعهده شرکت و يا نمايندگان آنها و وظيفه تامين قطعات و ارائه خدمات برعهده توليد کننده است اما شرکتهاي وارد کننده بطوراغلب عمده مسئوليت اجراي خدمات گارانتي کالاي خود را به شرکتهاي ثاني مي سپارند و در بعضي موارد نيز اين شرکتها بدون توجه به نحوه واردات و يا اعتبار وارد کننده کالا اقدام به انتشار کارت گارانتي مي کنند .

عطايي پور مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با ستاد خبري اين سازمان (با شماره تلفن124) تماس بگيرند.