شنبه 29 ارديبهشت 1403
وزير صنايع:

تسهيلات در نظر گرفته شده براي واحدهاي توليدي از 5 ميليارد دلار به 7 ميليارد دلار افزايش يافت

  تاريخ:بيست و نهم مهر 1387 ساعت 10:25   |     کد : 9335   |     مشاهده: 1403
به گزارش صنعت نیوز، وزير صنايع و معادن گفت: تسهيلات در نظر گرفته شده براي واحدهاي توليدي از 5 ميليارد دلار به هفت ميليارد دلار ارتقاء يافته است .

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، وزير صنايع و معادن گفت: تسهيلات در نظر گرفته شده براي واحدهاي توليدي از 5 ميليارد دلار به هفت ميليارد دلار ارتقاء يافته است .

به گزارش خبرنگار ما؛ علي اکبر محرابيان در حاشيه مراسم بزرگداشت روز جهاني استاندارد با اشاره به بدهي معوق صنايع به بانک ها گفت: بودجه ارزي مورد نياز براي حل مشکل اين صنايع از محل تسهيلات هفت ميليارد دلاري و منابع ريالي بانکي تأمين خواهد شد.

وي با اشاره به تشکيل ستاد حمايت از توليد با همکاري وزارت صنايع و بانک مرکزي گفت: موارد خاص در اين ستاد مطرح مي شود و در صورتي که واحدي نيازمند استمهال داشته باشد تصميم گيري خواهد شد.

وي افزود: اجراي طرح پرداخت تسهيلات به واحدهاي صنعتي از دو هفته پيش با معرفي به بانک ها اغاز شده و پرونده ها در حال تکميل براي پرداخت است .

محرابيان گفت: دستورالعمل بانک مرکزي در اين خصوص13مهر به بانک ها اعلام شده است.

وزير صنايع و معادن به استانداردهاي مصالح ساختماني اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود 1000پروانه استاندارد در اين زمينه صادر شده ‌که در نوع خود بي نظير است.

محرابيان درباره بودجه لازم براي توسعه آزمايشگاه هاي سازمان استاندارد با بيان اينکه در مصوبات استاني دولت همواره به موضوع ارتقاي وضع سازمان استاندارد توجه مناسبي شده‌است گفت: ايجاد آزمايشگاه‌هاي استاندارد موضوع جديدي نيست و بودجه لازم براي ايجاد اين آزمايشگاه‌ها تخصيص يافته ‌است.

وي در مورد انتصاب رئيس سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي نيز گفت: در دو يا سه روز آينده رئيس جديد اين سازمان معرفي و معاون پارلماني وزارت صنايع نيز به زودي مشخص خواهد شد.

http://sanatnews.ir/News/1/9335
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است