يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
سارکوزي:

بحران مالي جهاني راه حل جهاني مي خواهد

  تاريخ:بيست و هشتم مهر 1387 ساعت 12:18   |     کد : 9264   |     مشاهده: 1505
به گزارش صنعت نیوز، رئيس جمهور فرانسه تاکيدکرد بحران مالي در جهان راه حل جهاني مي طلبد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، رئيس جمهور فرانسه تاکيدکرد بحران مالي در جهان راه حل جهاني مي طلبد.

نيکلا سارکوزي در نشست خبري با رئيس جمهور امريکا در کمپ ديويد گفت: من و خوزه مانوئل باروسو رئيس کميسيون اروپا به نمايندگي از بيست و هفت کشور عضو اتحاديه اروپا اين اختيار را داريم که در اينجا حاضر شويم و بگوئيم که بحران کنوني يک بحران جهاني است از اين رو بايد يک راه حل جهاني براي اين بحران پيدا کنيم.

وي افزود..هر بخش و منطقه از جهان از امريکا گرفته تا کشورهاي عضو اتحاديه اروپا و اسيا تلاش مي کنند پاسخي براي اين بحران پيدا کنند اما اين پاسخ درصورتي که مشترک باشد کارامد تر است .

وي افزود.. صحبتهاي رئيس جمهور امريکا درخصوص اينکه بستن مرزها به روي يکديگر يک فاجعه است صحبتي صحيح است .ما نمي توانيم مسيرقبلي را ادامه دهيم چون در همين مسير بود که به اينحا رسيديم.ما تنها مي توانيم با حس مسئوليت به جلو برويم تا انهايي که اشتباه کردند بار اشتباه خود را به دوش گيرند.ما از جانب اروپا به اينجا امده ايم تا به کشوربزرگ امريکا بگوئيم که دوست داريم جهان بهتري بسازيم جهاني که براي قرن بيست و يکم باشد .ما دوست داريم اين دنيا رابا شما (امريکا)بسازيم .نبايد وقت را تلف کنيم .ما خواستار برگزاري اجلاس گروه هشت هستيم ما مي خواهيم با کشورهاي اسيايي و ديگران راه حل جهاني را پيدا کنيم .

رئيس جمهور فرانسه افزود ..بايد به جهان بگوئيم که مصمم هستيم تا راه حل بحران جهاني را با يکديگر پيدا کنيم .

ماکشورهاي اروپايي را دراين بحران در کنار يکديگر قرار داديم که اين کار اساني نبود .بايد عجله کنيم چون بايد هرچه سريعتر بايد بازار مالي را با ثبات کنيم .ما به توانايي و ظرفيت امريکايي ها در يافتن پاسخي که جهان منتظرآن است اعتقاد داريم .

http://sanatnews.ir/News/1/9264
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است