يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
مديرعامل بيمه آسيا :

تغيير و مديريت ريسك دو مختصات اصلي اقتصاد جهاني است

  تاريخ:بيست و هشتم مهر 1387 ساعت 09:41   |     کد : 9217   |     مشاهده: 1385
به گزارش صنعت نیوز، مدير عامل شرکت بيمه اسيا گفت : با توجه به قرار گرفتن كشور در مرحله توسعه صنعتي و گشوده شدن مرزهاي جهاني، نقش مديريت ريسك در كشور غيرقابل اتکار است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مدير عامل شرکت بيمه اسيا گفت : با توجه به قرار گرفتن كشور در مرحله توسعه صنعتي و گشوده شدن مرزهاي جهاني، نقش مديريت ريسك در كشور غيرقابل اتکار است.

سيدمحمد عليپور درنخستين همايش بين‌المللي يكپارچه‌سازي مديريت ريسك E.R.M و چالش‌هاي جهاني‌شدن در صنعت بيمه كشور ، گفت: تغيير، مهمترين عامل ريسك است و با توجه به تحولا‌ت جهاني، ناديده گرفتن مديريت ريسك موجب اتلا‌ف منابع كشور خواهد شد.

مديرعامل بيمه‌آسيا با اشاره به ناپايداري شرايط موجود جهاني، افزود: امروزه با توجه به جهاني شدن، بازارهاي رقابتي، ركود اقتصادي، تغيير فناوري ،زندگي ما با تغيير همراه است و همراه هميشگي اين تغيير، ريسك است كه غفلت از مديريت آن، زيان‌بار خواهد بود.

عليپور با تصريح روند رو به رشد خصوصي‌سازي در كشور، اضافه کرد: شركت‌هاي دولتي كه در فهرست واگذاري قرار دارند، مي‌بايست به فكر تداوم رشد و شكوفايي خود باشند.

وي گفت :اين شرکت ها به جلوگيري از ضررهاي قابل پيش‌بيني در ريسك‌هاي بازرگاني نياز مبرم دارند که ايجاب مي‌ کند براي ادامه رشد و شكوفايي سازمان‌ها به نقش مديريت ريسك ، بيشتر توجه کنند.

مديرعامل بيمه‌آسيا با اشاره به اينكه مديريت ريسك ، برخورد نظام‌‌يافته با خطرها را ساماندهي مي‌كند، افزود: مديريت ريسك شاخص‌ها و راهكارهايي را ارائه مي‌دهد كه افراد، مؤسسات اقتصادي و حتي دولت‌ها با بهره‌مندي از آن، مي توانند آينده ‌را با ارزيابي، كنترل و تأمين مالي خسارت‌ها ، دقيق‌تر و شفاف‌تر برنامه‌ريزي کنند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/9217
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است