يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی از اهداف بانك سپه

  تاريخ:بيست و هفتم مهر 1387 ساعت 12:33   |     کد : 9155   |     مشاهده: 1479
به گزارش صنعت نیوز، مدیر روابط عمومی بانک سپه گفت : با توجه به سیاست گذاری های صورت گرفته از سوی بانک سپه کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی خصوصا در بخش فعالیت های مولد در رأس برنامه های تدوین شده بانک سپه قرار گرفته است و ....

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مدیر روابط عمومی بانک سپه گفت : با توجه به سیاست گذاری های صورت گرفته از سوی  بانک سپه کمک به تحقق اهداف کلان اقتصادی خصوصا در بخش فعالیت های مولد در رأس برنامه های تدوین شده بانک سپه قرار گرفته است و تمام سعی و کوشش بانک سپه کمک به چنین فعالیت هایی است که نتیجه آن ایجاد اشتغال به عنوان یکی از معضلات است که گریبان اقتصاد کشور را گرفته است.

پرداخت تسهیلات به طرحهای زودبازده با توجیه اقتصادی طی دو سه سال گذشته و خصوصا طرحهای عمران و استراتژیکی همچون طرحهای سیمانی ،فولادی ، هواپیما سازی ، صنایع غذایی و حتی پروژه های بزرگ بیمارستانی تنها گوشه ای از پروژه هایی است که باتسهیلات بانک سپه ایجاد شده یا به واسطه ان جان تازه گرفته است. محسن دارایی در خصوص اجرای طرح سهام عدالت ابراز داشت : ارائه سهام عدالت بخشهای مختلف جامعه از جمله اهداف مهم اساسی بود که از همان ابتدا توسط دولت نهم مطرح وبه جد پیگیری شد . طبق توافق صورت گرفته و به سهم مسئولین اجرا کننده طرح سهام عدالت از همان ابتدا به دلیل توانایی شعب متعدد و تجربه گرانبها در عرصه بانکداری به عنوان بانک پرداخت کننده سهام انتخاب شد. وجود قشر زحمت کش و تلاشگر جامعه که به لحاظ سطح زندگی و در آمد جز دهک های پایین جامعه بودند در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت حساسیت و تلاش بانک را برای خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به آنها صد چندان کرد .

وی در خصوص اعطای سود سهام عدالت به هموطنان اظهار داشت : به منظور ارائه خدمات بهتر و حفظ شئونات و درک شرایط دارندگان سهام عدالت در نقاط دور افتاده که امکان دسترسی به شعب بانک وجود نداشت شعب بسیار تشکیل شد که به این ترتیب امکان دریافت سود سهام عدالت در همان محل زندگی آن ها فراهم شد .

محسن دارائی ابراز داشت : بانک سپه در مرحله اول بالغ بر 23 هزار و 578 میلیارد ریال سود به سهام  داران عدالت که اقشار زحمتکش و دهک های پایین جامعه بودند پرداخت کرد .

طی این مرحله بیش از 4 میلیون و 980 هزار نفر سود  از بانک دریافت کردند .

محسن دارایی در خصوص سفر کارت ملی بانک سپه گفت: در یک اقدام بی سابقه بالغ بر 2 میلیون و چهار صد هزار سفر کارت طی مدت زمان کوتاهی (کمتر از 4 ماه ) صادر شد. بالغ بر ده هزار دستگاه پایانه فروش (pos ) در مراکز خدمات گردشگری معرفی شده توسط ستاد سفر کارت ملی نصب  یا آماده راه اندازی شد تا امکان اجرایی شدن هر چه بهتر این طرح ملی فراهم شود .

وی افزود : طبق پیش بینی های صورت گرفته در بانک سپه تدارک لازم برای صدور بیش از 6 میلیون کارت خام دیده شده تا مشکلی از جهت صدور کارت وجود نداشته باشد.

محسن دارایی در خاتمه در خصوص برنامه های آتی بانک سپه گفت: تحقق اهداف کلان اقتصادی از جمله بهترین برنامه های بانک سپه می باشد که به رونق بخش مولد و ایجاد اشتغال منجر خواهد شد .علاوه بر آن توسعه بانکداری الکترونیک ، تدوین نظام جامع مدیریت بانک ، اجرای نظام رتبه بندی اعتبارات مشتری ، بهینه سازی فرایند تسهیلات ، آسیب شناسی مطالبات معوق و ساماندهی این مسائل از جمله اهداف مهم تدوین شده در مجموعه بانک سپه است که اجرای آن به جد دنبال خواهد شد.

http://sanatnews.ir/News/1/9155
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است