يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

ارزش شاخص سهام در بازار بورس کشورهاي اروپايي افزايش يافت

  تاريخ:بيست و هفتم مهر 1387 ساعت 09:52   |     کد : 9114   |     مشاهده: 1481
به گزارش صنعت نیوز، ارزش شاخص سهام بازار بورس کشورهاي مهم اقتصادي اروپا در پايان معاملات روز جمعه افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، ارزش شاخص سهام بازار بورس کشورهاي مهم اقتصادي اروپا در پايان معاملات روز جمعه افزايش يافت.

ارزش شاخص سهام "فوتسي 100 "(FTSE 100) در بازار بورس لندن، با يک و هفتاد و نه درصد افزايش به سه هزار و نهصد و سي مميز شصت صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "دکس " (XETRQ DAX) در بازار بورس فرانکفورت المان، با سه و چهل و سه صدم درصد افزايش به چهار هزار و هفتصد و هشتاد و يک مميز سي و سه صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "کک 40" (CAC 40) در بازار بورس پاريس با بيشترين افزايش يعني با چهار و شصت و هشت صدم درصد افزايش به سه هزار و سيصد و بيست و نه مميز نود و دو صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام" اس اند پي/ام آي بي" (S&P/MIB) در بازار بورس ميلان ايتاليا با چهار و چهل و نه صدم درصد افزايش به بيست و يک هزار و ششصد و چهل و پنج واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام " آي بي يي ايکس"(IBEX) در بازار بورس مادريد ، با سه و هفتاد و سه صدم درصد افزايش به نه هزار و ششصد و پنجاه و پنج مميز بيست صدم واحد رسيد.

ارزش شاخص سهام "بي يي ال 20"(BEL 20 ) در بازار بورس بلژيک با سه و پنجاه و چهار صدم درصد افزايش به دو هزار و پانزده مميز سي صدم واحد رسيد. همچنين، ارزش شاخص سهام "پي سي آي 20" (PSI 20 ) در بازار بورس ليسبون پايتخت پرتغال ، با کمترين درصد افزايش در ميان بورس کشورهاي اروپايي ،يعني با پنجاه و پنج صدم درصد به شش هزار و ششصد و هشتاد و نه مميز بيست و سه صدم واحد رسيد.

http://sanatnews.ir/News/1/9114
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است