يک شنبه 30 ارديبهشت 1403
سخنگوي جديد گمرک:

همه گمرکات ، مکانيزه و مبادلات تجاري بروز مي شود

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 10:29   |     کد : 9046   |     مشاهده: 1479
به گزارش صنعت نیوز، سخنگوي گمرک جمهوري اسلامي ايران بر ضرورت مکانيزه شدن گمرکات کشور طبق طرح تحول اقتصادي تاکيد کرد و گفت: 71 گمرک به سيستم رايانه اي "آسيکودا" مجهز شده اند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي صنعت نیوز، سخنگوي گمرک جمهوري اسلامي ايران بر ضرورت مکانيزه شدن گمرکات کشور طبق طرح تحول اقتصادي تاکيد کرد و گفت: 71 گمرک به سيستم رايانه اي "آسيکودا" مجهز شده اند .

محمد بهبود آهني افزود : بقيه گمرکات کشور نيز به زودي به اين سامانه رايانه اي تجهيز مي شوند و مبادلات تجاري کشور هم به روز مي شود.

سخنگوي گمرک جمهوري اسلامي ايران گفت : ادارات گمرک کشور در مبادي ورودي و خروجي کالاها برغم تمام مشکلات معيشتي کارکنان ، يکي از سالم ترين ادارات دولتي محسوب مي شود.

اهني افزود : بازديدهاي سرزده از ادارات گمرکات و تهيه گزارش هاي نظارتي، از برنامه هاي پيش بيني شده در جهت سلامت و بهبود سيستم اداري گمرک است.

وي ارائه خدمات مطلوب به مردم را در دستور کار جدي ادارات گمرکات کشور برشمرد و گفت: در شش ماه گذشته 13 ميليارد دلار کالا و خدمات از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته است.

آهني همچنين با اشاره به واردات 29 ميليارد دلاري ايران در شش ماه گذشته و رشد 36 درصدي آن در مقايسه با مدت مشابه سال قبل افزود: درآمد گمرک در شش ماه نخست امسال 26 هزار ميليارد ريال بود در حالي که در مدت مشابه سال قبل 20 هزار ميليارد ريال بود.

http://sanatnews.ir/News/1/9046
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است