يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

بحران مالي جهان استخدام را در شرکتها با رکود مواجه کرد

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 10:02   |     کد : 9038   |     مشاهده: 1453
به گزارش صنعت نیوز، بحران مالي کنوني دورنماي استخدام و به کار گيري افراد را در سه ماهه چهارم سال دو هزار و هشت با رکود مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، بحران مالي کنوني دورنماي استخدام و به کار گيري افراد را در سه ماهه چهارم سال دو هزار و هشت با رکود مواجه کرده است.

به گزارش پايگاه اينترنتي لاتريبون latribune بر اساس آخرين گزارش انجمن حمايت از اشتغال روند به کار گيري افراد در شرکتها در سه ماهه آخر سال دو هزار و هشت به رقم چهل و سه درصد رسيده است در حالي که اين رقم در همين دوره در سال دو هزار و هفت چهل و پنج درصد اعلام شده بود.

تعداد شر کتهاي داراي بيش از يکصد حقوق بگير که اعلام کرده اند در سه ماهه سوم دو هزار و هشت دست کم يک نفر را استخدام کرده اند به پنجاه و يک درصد مي رسد در صورتي که همين رقم در سال دو هزار و هفت پنجاه و سه درصد بوده است.

در حوزه اطلاع رساني از هر ده شرکت تنها شش موسسه پيش بيني کرده است در سه ماهه چهارم دو هزار و هشت نيرو استخدام کند در حالي که يک سال قبل يعني در سال دو هزار و هفت اين رقم به هشت شرکت از ده شرکت مي رسيد.

نود درصد از شرکتها و موسسات در حوزه اطلاع رساني در سه ماهه سوم نيروهاي مورد نياز خود را استخدام کرده اند.

با وجود اين شماري از نيروهاي جوياي کار در مقابل موسسات براي استخدام تجمع مي کنند.

در بانکها به رغم بحران بوجود آمده شمار افرادي که به کار گرفته مي شوند افزايش پيدا کرده است.

در سه ماهه چهارم دو هزار و هشت شصت و شش درصد از بانکها استخدام کرده اند در حالي که در سه ماهه چهارم دو هزار و هفت درصد بانکهاي استخدام کننده به شصت و دو درصد مي رسيد.

در حوزه شرکتهاي صنعتي نيز وضع به همين منوال بوده است.

پنجاه و هفت درصد از اين شرکتها در سه ماهه سوم دو هزار و هشت دست کم يک نفر را به کار گرفته اند که نسبت به سال دو هزار و هفت افزايش نشان مي دهد.

چهل و هفت درصد از همين شرکتها نيز پيش بيني کرده اند تا پايان امسال نيروهايي را استخدام کنند و اين رقم نيز در مقايسه با همين مدت در سال گذشته افزايش پيدا کرده است.

http://sanatnews.ir/News/1/9038
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است