يک شنبه 30 ارديبهشت 1403

نخستین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه کشور

  تاريخ:بيست و پنجم مهر 1387 ساعت 09:27   |     کد : 9025   |     مشاهده: 1423
به گزارش صنعت نیوز، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمه نوین گفت: نخستین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه کشور در 12 آبان سال جاری توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه سرمایه صنعت نیوز، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمه نوین گفت: نخستین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه کشور در 12 آبان سال جاری توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دکتر عباس زادگان اظهار داشت: این همایش با هدف اصلی بررسی مسائل صنعت و چالشهای پیش روی آن با حضور سندیکای بیمه گران ایران، موسسه آموزش عالی بیمه اکو، پژوهشکده بیمه و بیمه های البرز ،دانا ، آسیا و سینا برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش ابراز داشت: از جمله محورهای اصلی برگزاری این همایش مشارکت شرکت های بیمه در اجرای طرح تحول اقتصادی و قانون اصل 44 ، نوآوری و شکوفائی در صنعت بیمه ، فرهنگ سازی بیمه در اشخاص حقیقی و حقوقی جامعه می باشد.

دکتر عباس زادگان تصریح کرد: ایجاد بیمه اسلامی و ارائه راه کارهای توسعه آن در صنعت بیمه کشور - تجارب کاربردی در خصوص مسائل مدیریت و بازاریابی در صنعت بیمه- فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بیمه - راه کارهای توسعه بیمه الکترونیکی و همچنین نیازهای مشتریان خدمات بیمه - شناسایی کمبودهای خدمات بیمه ای شرکت های بیمه و درآخر وضعیت صنعت بیمه در عرصه بین المللی و راه کارهای بهره مندی از تجارب و پیشرفتها در عرصه بین المللی از جمله مسائل مورد بحث در این کنفرانس می باشد.

وی گفت: صنعت بیمه به عنوان یکی از صنایع مهم و کلیدی در مسیر رسیدن دولت جمهوری اسلامی ایران به افق چشم انداز سال 1404 می باشد، بر این اساس لازم است مسائل این صنعت همواره از دیدگاه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و از جمله ارکان دخیل در این امر می توان به سیاست گذاری و نظارت ، مدیریت و اجرا و حوزه های علمی و تحصصی اشاره نمود. در مجموع می توان این ارکان را اجزای تشکیل دهنده فضای کسب و کار صنعت بیمه کشور تلقی نمود.

دکتر عباس زادگان در خاتمه تأکید کرد: اهداف مورد نظر این کنفرانس برای رسیدن به چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران عبارتند از:

1) بررسی مسائل حوزه سیاست گزاری صنعت بیمه کشور و ارائه راه های توسعه در این خصوص به سازمان ها و دستگاه های متولی شرکت های بیمه

2) تبادل تجربه به حوزه مدیریت و اجرای صنعت بیمه کشور و ارائه راه کاری بهبود مدیریت به شرکت های بیمه دولتی و خصوصی

3) توسعه بازار بیمه بویژه در بخش های اصلی تولیدی کشور

4) بررسی دستاوردهای علمی صنعت بیمه کشور و ارائه راه کارهای اجرائی بکارگیری این دستاورد ها در ارکان اجرائی صنعت بیمه

5) بررسی مسائل بین المللی و پیشرفت های جهانی بیمه و ارائه راه کارهای استفاده از این دستاوردها جهت بهبود کیفیت خدمات بیمه ای و حضور در عرصه های بین المللی و برای رسیدن به این اهداف باید تلاش های فراوانی در این حوزه صورت گیرد.

http://sanatnews.ir/News/1/9025
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است