جمعه 28 ارديبهشت 1403

مهركام پارس، فولاد هرمزگان، پيام مخابرات شيراز و پتروشيمى تبريز ليگ يكى شدند

  تاريخ:سيزدهم خرداد 1387 ساعت 13:31   |     کد : 884   |     مشاهده: 753
به گزارش صنعت نيوز، سرانجام ماراتن نفسگير ليگ دسته دوم با صعود تيم هاى مهركام پارس، فولاد هرمزگان، پيام مخابرات شيراز و پتروشيمى تبريز به ليگ دسته اول، خاتمه يافت.

به گزارش صنعت نيوز، سرانجام ماراتن نفسگير ليگ دسته دوم با صعود تيم هاى مهركام پارس، فولاد هرمزگان، پيام مخابرات شيراز و پتروشيمى تبريز به ليگ دسته اول، خاتمه يافت.ديروز در آخرين روز اين رقابت ها در گروه اول نيرو محركه قزوين در خانه با ۲ گل مغلوب فولاد هرمزگان شد و از صعود بازماند. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي صنعت نيوز، با اين نتيجه تيم جوان، شايسته و بى ادعاى عباس سرخاب به ليگ يك راه يافت.در گروه دوم نيز پتروشيمى تبريز با حمايت تماشاگرانش با ۲ گل از سد فجر منطقه ۲ گذشت و جاى خالى ماشين سازى در ليگ يك را پر كرد.

گروه اول

نتايج گروه اول را با هم مرور مى كنيم. در حساس ترين ديدار اين هفته فولاد هرمزگان با ۲ گل نيرو محركه را شكست داد و به ليگ دسته اول صعود كرد. مقاومت تهران در آخرين ديدارى كه احمد رضايى هدايت اين تيم را برعهده داشت با ۳ گل از سد دانشگاه آزاد لنگرود گذشت.فولاد يزد با يك پيروزى پرگل را با نتيجه ۶ بر ۲ مقابل ذوب آهن اردبيل كسب كرد و بقاى خود را با اين نتيجه شگفت انگيز جشن گرفت.در ديگر ديدار مهم گروه، مهركام پارس با ۳ گل گاز گلستان را شكست داد و اين تيم را به ليگ دسته سوم هل داد. هپكو اراك نيز با ۲ گل مازيران را شكست داد و در ليگ دسته دوم ماندنى شد.تيم پرسپوليس برازجان نيز به دليل عدم تهيه بليت هواپيما نتوانست به تهران بيايد و ۳ بر صفر مغلوب شد.

گروه دوم

اما در گروه دوم پتروشيمى با ۲ گلى كه مقابل فجر منطقه ۲ به ثمر رساند، پيروز شد و به عنوان تيم دوم راهى ليگ يك گرديد.در بوشهر ايرانجوان مقابل گاز سرخس متوقف شد تا جشن بقاى سرخسى ها تكميل شود. نفت تهران در آخرين روز مسابقات با ۶ گل صنايع پارچين را در هم كوبيد. ستاره اين بازى محمدرضا نيك نهال بود كه ۳ گل زد تا با ۲۱ گل زده آقاى گل مسابقات ليگ گردد. شهردارى انزلى نيز با ۲ گل از سد پيام مخابرات شيراز گذشت اما نتوانست به ليگ دسته اول راه يابد. سپيدرود نيز در ديدارى داغ ۲ بر يك آرارات را شكست داد اما پشت ديوار صعود پتروشيمى تبريز ماند. افلاك لرستان و ديهيم اهوازى با هم به تساوى ۲ بر ۲ رسيدند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/884
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است