جمعه 28 ارديبهشت 1403

جدايى «ويه را» از سپاهان قطعى شد

  تاريخ:سيزدهم خرداد 1387 ساعت 13:23   |     کد : 883   |     مشاهده: 861
به گزارش صنعت نيوز، با از دست دادن قهرمانى در جام حذفى و ليگ برتر و كنار رفتن از رقابت هاى آسيايى، سپاهانى ها به فكر بركنار كردن ژوروان ويه را افتادند آن هم در شرايطى كه نمى خواهند از جهت جدايى اين مربى متضرر شوند.

به گزارش صنعت نيوز، با از دست دادن قهرمانى در جام حذفى و ليگ برتر و كنار رفتن از رقابت هاى آسيايى،  سپاهانى ها به فكر بركنار كردن ژوروان ويه را افتادند آن هم در شرايطى كه نمى خواهند از جهت جدايى اين مربى متضرر شوند.آنها در نهايت به خواسته خود رسيدند و جدايى اين مربى برزيلى از سپاهان قطعى شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي صنعت نيوز، پس از كنار رفتن از جام حذفى، جو بدى عليه ويه را در اصفهان به وجود آمد و حتى چند بازيكن سرشناس سپاهان هم عليه اين مربى مصاحبه هاى انتقادآميزى كردند. طى اين چند روز محمدرضا ساكت مديرعامل سپاهان جلساتى را با ويه را برگزار كرد و مرحله به مرحله او را متقاعد كرد كه استعفا بدهد. البته گفته مى شود كه سپاهانى ها ۱۰۰ هزار دلار به او خواهند داد اما مربى برزيلى اعلام كرده كه اگر به زودى تيم پيدا كند قيد اين ۱۰۰ هزار دلار را هم خواهد زد. تلاش باشگاه سپاهان براى آوردن مربى جديد از چند روز پيش آغاز شده و مصطفى دنيزلى، برانكو ايوانكوويچ و ميلان ماچالا گزينه هاى اصلى اين باشگاه هستند، البته برانكو با ديناموزاگرب قرارداد دارد و دنيزلى هم درگذشته يك بار به سپاهانى ها جواب منفى داده است. از باشگاه سپاهان هم خبر مى رسد كه بعضى از اعضاى هيأت مديره روى مربى ايرانى نظر دارند اما ساكت به آوردن مربى خارجى اصرار دارد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/883
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است