شنبه 15 ارديبهشت 1403

مجتمع پتروشیمی زنجان به پیشرفت 15 درصدی رسیده است

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 11:36   |     کد : 8556   |     مشاهده: 2525
به گزارش صنعت نیوز، شرکت صنایع پتروشیمی زنجان تا کنون بدون دریافت تسهیلات بلندمدت بانکی توانسته است در بخش عملیات اجرایی با سرمایه اولیه 55 میلیارد تومان به پیشرفت 15 درصدی دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، شرکت صنایع پتروشیمی زنجان تا کنون بدون دریافت تسهیلات بلندمدت بانکی توانسته است در بخش عملیات اجرایی با سرمایه اولیه 55 میلیارد تومان به پیشرفت 15 درصدی دست یابد.

مدیر مالی شرکت صنایع پتروشیمی زنجان گفت: پرونده دریافت تسهیلات بانکی این مجتمع تشکیل شده و اقدام های دریافت تسهیلات با بانک ملی به عنوان بانک عامل در حال نهایی شدن است.

مهندس تهرانی افزود: امیدواریم ظرف چند ماه آینده شرکت صنایع پتروشیمی زنجان تسهیلات بانکی خود را دریافت کند.

تهرانی در باره میزان این تسهیلات گفت: براساس ضوابط بانک حداکثر 80 درصد میزان سرمایه‌گذاری را به عنوان تسهیلات در اختیار شرکت قرار می‌دهیم که پرداخت این تسهیلات به تدریج با پیشرفت پروژه همراه خواهد بود.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجتمع پتروشیمی زنجان به عنوان یکی از سه طرح پتروشیمی استانی هیئت دولت در منطقه ایجرود استان زنجان در حال احداث است.

ظرفیت تولید این مجتمع یک میلیون تن اوره و 670 هزار تن آمونیاک برآورد شده است و با احداث این واحد صنعتی، امکان راه‌اندازی و سرمایه‌گذاری در صنایع جانبی پتروشیمی در استان نیز فراهم می‌شود.

http://sanatnews.ir/News/1/8556
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است