شنبه 29 ارديبهشت 1403

گردهمایی مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با محوریت اچ.اس.یی

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 11:19   |     کد : 8553   |     مشاهده: 2417
به گزارش صنعت نیوز، گردهمایی سالانه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با محوریت اچ.اس.یی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، گردهمایی سالانه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران با محوریت اچ.اس.یی (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) آبان ماه امسال در تهران برگزار می شود.

رئیس ایمنی شرکت ملی نفت ایران گفت: گردهمایی سالانه مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز ملی ایمنی و با هدف ارتقای جایگاه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و ارائه گزارش عملکرد واحدهای اچ.اس.یی مستقر در شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در سه کارگروه سلامت، ایمنی و محیط زیست با محوریت اچ.اس.یی اول آبان امسال به مدت یک روز برپا می شود.

محمود والی نژاد، افزود: ارزیابی جایگاه نظام مدیریت اچ.اس.یی در شرکت ملی نفت ایران و مقایسه با دیگر شرکت های بین المللی، سلامت شغلی و اثرهای آن بر بهره وری سازمان، راهبردهای کلان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، طرح های پیشگیرانه در ارتقای سلامت کارکنان و راهکارهای ارتقای سلامت روحی و روانی کارکنان مناطق اقماری با اکثریت فرهنگی از جمله مباحثی است که در کارگروه سلامت به وسیله جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین بررسی نقش مدیران در توسعه و ارتقای ایمنی رفتاری در سازمان، راهبردهای کلان برای توسعه فرهنگ ایمنی، راهبردهای ایمنی در عملیات حفاری، مکانیزم توسعه پاک، مبانی و مکانیزم مطالعات زیست محیطی در طرح های بزرگ و بررسی اثر گازهای گلخانه ای بر محیط زیست از جمله موضوع هایی است که در کارگروه ایمنی و محیط زیست مطرح می شود.

رئیس ایمنی شرکت ملی نفت ایران، با اشاره به حضور مدیران ارشد وزارت نفت در این گردهمایی، گفت: این همایش با حضور مدیران عامل شرکت های ملی نفت ایران، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس، نفت مناطق مرکزی، نفت فلات قاره، ملی حفاری، پتروپارس، نفت و گاز پارس، اکتشاف و بهداشت و درمان صنعت نفت برگزار می شود.

وی افزود: مهندس غلامحسین نوذری، وزیر نفت و فاطمه واعظ جوادی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از سخنرانان اصلی این همایش هستند.

او ادامه داد: همچنین نماینده اچ.اس.یی شرکت نروژی استات اویل، رئیس هیئت رئیسه صندوق بازنشستگی نفت، مدیر اچ.اس.یی شرکت ملی نفت ایران از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

والی نژاد گفت: در پایان این مراسم از سه شرکت برتر در زمینه عملکرد اچ.اس. ایی و سه شرکت برتر در زمینه نوآوری تقدیر می شود.

او در پایان یادآور شد: پیش از این قرار بود این همایش در روز چهارشنبه 17 مهرماه برگزار شود که زمان برگزاری آن به اول آبان ماه تغییر یافت.

http://sanatnews.ir/News/1/8553
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است