دو شنبه 31 ارديبهشت 1403

روسیه زیردریایی اتمی صادر نمی کند

  تاريخ:هجدهم مهر 1387 ساعت 10:50   |     کد : 8545   |     مشاهده: 1747
به گزارش صنعت نیوز، روسیه قصد ندارد به خارج از کشور زیر دریایی های اتمی صادر کند. این مطلب را آناتولی سردوکوف وزیر دفاع روسیه طی کنفرانسی مطبوعاتی که در پایان جلسه کمیسیون بین دولتی روسیه و هند در امور همکاری های فنی-نظامی برگزار شده بود، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه کشتی رانی صنعت نیوز، روسیه قصد ندارد به خارج از کشور زیر دریایی های اتمی صادر کند. این مطلب را آناتولی سردوکوف وزیر دفاع روسیه طی کنفرانسی مطبوعاتی که در پایان جلسه کمیسیون بین دولتی روسیه و هند در امور همکاری های فنی-نظامی برگزار شده بود، اعلام کرد.

اخیرا در برخی از رسانه های گروهی اخباری مبنی بر امکان فروش زیر دریایی های اتمی روسی به هند منتشر شده است. وزیر دفاع روسیه اطلاع داد که روسیه و هند توافق نمودند مهلت برنامه همکاری های فنی-نظامی دوجانبه که در سال 2010 به پایان خواهد رسید را به مدت ده سال دیگر یعنی تا سال 2020 تمدید کنند. امروز سردوکوف از موسسه مشترک "براموس آیرواسپیس لیمیتد" بازدید خواهد کرد.

این موسسه موشک های ضد کشتی و موشک های بالدار "براموس" که برد آنها به 290 کیلومتر می رسد را تولید می کند. در حال حاضر  موشک های زمینی و سطحی (دریایی) "براموس" در اختیار نیروی دریایی هند و ارتش این کشور قرار گرفته است.  

http://sanatnews.ir/News/1/8545
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است