جمعه 28 ارديبهشت 1403

جایگاه ایران باید اول باشد

  تاريخ:يازدهم خرداد 1387 ساعت 11:20   |     کد : 757   |     مشاهده: 427
به گزارش صنعت نیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال خطاب به این تیم گفت : جایگاه ایران باید در همه زمینه ها اول باشد که این مهم با همدلی امکانپذیر است .

به گزارش صنعت نیوز، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال خطاب به این تیم گفت : جایگاه ایران باید در همه زمینه ها اول باشد که این مهم با همدلی امکانپذیر است .

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز، آقای احمدی نژاد عصر روز جمعه با حضور در محل تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان خطاب به بازیکنان این تیم گفت : در فوتبال دو کار باید با هم انجام شود ، یکی استفاده از لحظه ها و سرعت عمل و دیگری تسلط بر خود است .

در این دیدارکه رئیس سازمان تربیت بدنی و مسئولان فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند ،‌ رئیس جمهور گفت : وقتی بچه ها خودشان را پیدا می کنند اسم های بزرگ هم آن ها را نمی ترساند .

وی تاکید کرد : بازی های تدارکاتی را با تیم های درجه یک برگزار کنید ، من هم جدای از اعتبارات فدراسیون فوتبال از شما حمایت می کنم .

رئیس جمهور همچنین با آرزوی موفقیت برای بازیکنان تیم ملی و جوانان ایرانی ، پیروزی آنان در صحنه های مختلف و به ویژه پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل امارات را هدیه ای به مردم دانست .

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه 13خرداد در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در گروه 5 این رقابت ها در دیداری حساس مقابل تیم ملی فوتبال امارات به میدان می روند.

این بازی از ساعت 18 دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران بر گزار خواهد شد .

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به سوالی درباره دعوت از وی برای حضور در مسابقات المپیک گفت : به المپیک نمی روم اما به پارالمپیک می روم.

آقای احمدی نژاد افزود : بازی دوشنبه را با حوصله و درایت پیگیری کنید ، سطح بازی شما از کشورهای اطراف خیلی بالاتر است.

رئیس جمهور باردیگر با اشاره به پیشرفت خوب تیم ها و اینکه با قبل قابل مقایسه نیست ، گفت : نگاه ما به شما نگاه جهانی است ، فدراسیون هم باید بیشتر توجه کند.

 آقای احمدی نژاد افزود : تیم ملی تیم همه مردم ایران است ، همه یک تن واحد هستند ، یا همه با هم موفق هستند یا خدای نکرده هیچ کس موفق نیست.

وی با اشاره به اینکه با توجه به استعداد و ظرفیت های موجود، انتظار ما خیلی بالا می رود، اضافه کرد: اگر خوب بازی و تمرین شود حتی می شود بهترین تیم های دنیا را پشت سر گذاشت.

رئیس جمهور افزود: باور ما این است که شما می توانید به طور قاطع بروید جام جهانی و انشاء الله در همان مرحله نخست پروانه صعود را بگیرید.

آقای احمدی نژاد با تاکید بر هماهنگی میان اعضای تیم ملی، روحیه بالای بازیکنان را در دستیابی به موفقیت یادآور شد.

رئیس جمهور، بدنسازی، تعامل و پاس کاری میان بازیکنان را خواستار شد و گفت: همیشه پرچم افتخار را برای ملت ایران برافراشته نگه دارید.

آقای احمدی نژاد بازیکنان و کادر فنی را به پرهیز از پرداختن به مسائل حاشیه ای فرا خواند و افزود: متاسفانه برخی ها به طور عمد یا از روی جهالت مقداری فضا و فرهنگ مسابقات داخلی ما را تخریب کرده اند؛ بازیکنان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای باید اندیشه جهانی را دنبال کنند.

 وی با اشاره به اینکه نگاهتان به قله های جهانی باشد ، افزود : اگر با همین نگاه 5 سال برنامه ریزی کنید در سکوهای جهانی می ایستید.

رئیس جمهور همچنین تعامل بیشتر میان مربی و بازیکنان را خواستار شد و افزود: باید با همه وجود دستور مربی را در زمین اجرا کرد.

آقای احمدی نژاد همچنین به خبرنگاران گفت: رسانه ها نباید به گونه ای عمل کنند که بازیکنان تحت فشار قرار گیرند ، آرامش روحی نیاز است.

رئیس جمهور گفت: برخی بازی ها و کار مربیان و همچنین گزارش های مربوط به آنان را پیگیری می کند.

وی باردیگر خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال با بیان اینکه دولت و مردم از شما حمایت می کنند و برایتان دعا می کنیم، افزود: انشاء الله خوب پشتیبانی می کنیم و آن را در اختیار فدراسیون قرار می دهیم، هدیه ای هم برایتان پیش بینی کرده ایم .

در ابتدای این دیدار علی دایی سرمربی تیم ملی فوتبال گزارشی درباره آمادگی و تمرینات تیم ارائه کرد و گفت: بازیکنان خوب تمرین کرده اند .

وی ابراز امیدواری کرد دوشنبه با امارات بازی خوبی ارائه کنند و 3 امتیاز این بازی را بگیرند.

چند تن از بازیکنان هم با اعلام مطالب خود ، حضور رئیس جمهور را در جمع آنان انگیزه ای برای ارائه بازی خوب دانستند.

علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی هم با بیان اینکه حجم عظیمی از کاری که امروز در زمینه ورزش می شود حاصل نگاه رئیس جمهور است، خواستار کمک 3 میلیارد تومانی رئیس جمهور برای تیم ملی فوتبال شد که آقای احمدی نژاد هم در پاسخ با بیان اینکه آقای علی آبادی مبلغ را بالا برد ، موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

رئیس جمهور همچنین در جمع شماری از بازیگران که شعار می دادند ،" انرژی هسته ای حق مسلم ماست " ، " خلیج فارس همیشه ایران برنده می شه " حضور یافت و با آنان صمیمانه گفتگو کرد، آنان نیز درخواست های خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

  

http://sanatnews.ir/News/1/757
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است