شنبه 29 ارديبهشت 1403

کاهش بهاي نفت در بازار آسيا

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1387 ساعت 11:52   |     کد : 7216   |     مشاهده: 2307
به گزارش صنعت نیوز، به دنبال نگرانيها بر سر اينکه تشديد بحران اقتصادي امريکا رشد اقتصاد جهان و تقاضا براي نفت را کاهش خواهد داد بهاي نفت امروز پنجشنبه در بازار اسيا کاهش يافت .

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، به دنبال نگرانيها بر سر اينکه تشديد بحران اقتصادي امريکا رشد اقتصاد جهان و تقاضا براي نفت را کاهش خواهد داد بهاي نفت امروز پنجشنبه در بازار اسيا کاهش يافت .

هر بشکه نفت خام سبک شيرين نيويورک براي تحويل در ماه اکتبر با يک دلار و سه سنت کاهش به نود و شش دلار و سيزده سنت رسيد.

اين در حالي است که شب گذشته بهاي هر بشکه نفت خام با شش دلار و يک سنت افزايش به نود و هفت دلار و شانزده سنت رسيده بود.

يک تحليلگر انرژي در سنگاپور اعلام کرد چنانچه بحران مالي کنوني منجر به رکود اقتصادي در جهان شود روند تقاضاي نفت نيز تحت تاثير اين مسئله قرار خواهد گرفت.

بانک مرکزي امريکا روز گذشته تلاش کرد با اعطاي وام به شرکت بيمه اي اي جي AIG امريکا که در استانه ورشکستگي قرار گرفته است از نگرانيهاي سرمايه گذاران بکاهد.

سازمان اطلاعات انرژي امريکا اعلام کرده است ذخاير نفت خام اين کشور در هفته منتهي به دوازدهم سپتامبر شش ميليون و سيصد هزار بشکه کاهش يافته است که اين ميزان بسيار بيشتر از پيش بيني تحليلگران اقتصادي است .

گفتني است هر بشکه نفت خام برنت درياي شمال براي تحويل در ماه اکتبر با نه سنت افزايش به نود و چهار دلار و نود و سه سنت رسيده است .

 

 

http://sanatnews.ir/News/1/7216
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است