شنبه 29 ارديبهشت 1403

علاقمندي امريکا به همکاري با برزيل در اکتشاف ميادين جديد نفتي

  تاريخ:بيست و هشتم شهريور 1387 ساعت 10:42   |     کد : 7198   |     مشاهده: 2361
به گزارش صنعت نیوز، سفير امريکا در برزيل از امادگي کشورش براي همکاري با برزيل در زمينه تامين مالي پروژه هاي اکتشاف نفت در اين کشور خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه نفت صنعت نیوز، سفير امريکا در برزيل از امادگي کشورش براي همکاري با برزيل در زمينه تامين مالي پروژه هاي اکتشاف نفت در اين کشور خبر داد .

کليفورد سابل سفير امريکا در برزيل در کنفرانس نفت و گاز ريو با بيان اين مطلب اعلام کرد کشورش علاقمند است در اکتشاف ميادين جديد نفت در اين کشور همکاري داشته باشد . وي افزود اين همکاريها مي تواند حتي تا اکتشاف ميادين نفتي در مناطق فلات قاره تعميم يابد . اين مقام امريکايي خاطر نشان کرد بدين ترتيب برزيل مي تواند به يکي از اصلي ترين تامين کنندگان نفت امريکا در اينده تبديل شود .

سابل افزود تعامل و همکاري برزيل و امريکا طي يک دهه اينده در بخش انرژي و صنعت نفت به نحو چشمگيري توسعه خواهد يافت . وي گفت شرکتهاي نفتي منتظر تصميم دولت برزيل در خصوص تدوين قوانين جديد درباره اکتشاف ميادين جديدي نفتي هستند با اين همه اين شرکتها اميدوارند قوانين کنوني تغيير چنداني نکنند با اين همه تصميم نهايي در اين زمينه بر عهده دولت برزيل خواهد بود .

سفير امريکا در برزيل همچنين خاطر نشان کرد بحران مالي کنوني در کشورش بر روند سرمايه گذاري امريکا در ميادين نفتي برزيل تاثيري نخواهد گذارد .

http://sanatnews.ir/News/1/7198
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است