شنبه 29 ارديبهشت 1403

رشد چشمگير صادرات فولاد چين در ماه اوت

  تاريخ:بيست و سوم شهريور 1387 ساعت 13:28   |     کد : 6829   |     مشاهده: 1453
به گزارش صنعت نیوز، اداره کل گمرک چين اعلام کرد ميزان صادرات ورقه هاي فولادي در ماه اوت نسبت به ماه پيش از ان شش و پنج دهم درصد و ...

به گزارش خبرنگار گروه صنایع صنعت نیوز، اداره کل گمرک چين اعلام کرد ميزان صادرات ورقه هاي فولادي در ماه اوت نسبت به ماه پيش از ان شش و پنج دهم درصد و نسبت به همين ماه در سال گذشته ميلادي چهل و دو مميز هفتاد و هشت درصد افزايش يافته است.

کارشناسان بخش فولاد در چين معتقدند رکورد ماهانه صادرات فولاد اين کشور، در نتيجه اختلاف قيمت در بازار داخلي و بازارهاي خارجي حاصل شده است.

دولت چين اجراي تصميم خود را مبني بر حذف بازپرداخت ماليات بر صادرات فولاد، به تاخير انداخته است که علت ان شايد عدم پذيرش حذف بازپرداخت مالياتها از سوي برخي از توليد کنندگان فولاد،‌ به علت زيانهايي که در دو ماه اخير در بازار داخلي ديده اند، باشد.

امار و ارقام اداره گمرک چين نشان مي دهد که اين کشور در فاصله ماههاي ژانويه و اوت امسال چهل و يک ميليون و هشتصد و چهل هزار تن ورقه فولادي به فروش رسانده است در حاليکه اين رقم در همين مدت در سال گذشته ميلادي هفت و دو دهم درصد بيشتر بوده است. اما ارزش صادرات فولاد از سي و شش ميليارد و هفتصد ميليون دلار به چهل و يک ميليارد و نهصد ميليون دلار افزايش پيدا کرده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/6829
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است