جمعه 28 ارديبهشت 1403

واگذاري باشگاه فوتبال ماشين سازي تبريز به بخش خصوصي

  تاريخ:هفتم خرداد 1387 ساعت 16:17   |     کد : 656   |     مشاهده: 391
به گزارش صنعت نیوز، مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي از واگذاري تيم فوتبال ماشين سازي به به بخش خصوصي در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش صنعت نیوز،  مدير كل تربيت بدني آذربايجان شرقي از واگذاري تيم فوتبال ماشين سازي به به بخش خصوصي در آينده نزديك خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش صنعت نیوز،  به نقل از روابط عمومي تربيت بدني استان آذربايجان شرقي، جواد شهلايي امروز گفت: كارهايي صورت گرفته است تا حضور بخش خصوصي در ورزش استان پررنگتر شود و نمونه آن واگذاري باشگاه فوتبال ماشين سازي تبريز به بخش خصوصي در آينده نزديك است .

وي اضافه كرد: ماشين سازي در بازي‌هاي خود برابر تيم هاي دسته يك ، با تمام قوت بازي كرد و ما هم پس از بر عهده گرفتن سكان هدايت اين تيم در حالي كه نه كادر فني ، هيات مديره و نه پول كافي وجود داشت بدون دغدغه ، آن را اداره كرديم.

شهلايي در باره عدم همكاري با اداره اين تيم قديمي اظهار داشت: متاسفانه با هر كسي هم در مورد همكاري با ماشين سازي صحبت مي‌كرديم بدون عقد قرارداد و اخذ حداقل 10 ميليون تومان حاضر به همكاري نمي‌شد.

وي گفت: با اين شرايط هيچ كسي نمي تواند بگويد كه بازيكنان ماشين سازي بد بازي كردند. بازيكنان اين تيم كمتر از تيم هاي تراكتور سازي و شهرداري بازي نكردند و ما چوب پيشامدهاي غيرمترقبه ورزشي را خورديم و طبيعي است كه در صورت عدم حمايت كارخانه ماشين سازي و مسئولان استان از اين تيم و حتي اقدامات هيات فوتبال برعليه باشگاه ، نتيجه اي جز اين نمي شود.

شهلايي اصل جوانمردي را در تيم باشگاه ماشين سازي مطرح كرد و افزود: ما به حركت جوانمردانه اعتقاد داريم و از اينكه حركت هاي ناجوانمردانه و غير انساني در جامعه فوتبال رسوخ كرده متنفريم، لذا اگر امروز ماشين سازي به دسته دو سقوط كرد آن را براي خود موفقيت مي دانيم زيرا در طول برگزاري مسابقات به هيچ وجه باج نداديم و در راستاي خواسته هاي نامشروع گام برنداشتيم،خوشحاليم كه جوانمردانه بازي كرديم و اسير خواسته هاي فرصت طلبان نشديم و مطمئتن باشيد با يكدست كردن اين تيم و تغييرات اساسي در كادر فني و سرمربي آن انتظار هواداران عاشق فوتبال آذربايجان محقق خواهد شد و ماشين سازي بزودي به ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران صعود خواهد كرد.

مدير كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي در مورد واگذاري اين تيم به بخش خصوصي در چه مرحله اي است گفت : باشگاه فوتبال ماشين سازي تبريز بزودي با تشكيل هيات مديره اي به خود عاشقان اين تيم واگذار خواهد شد و اين تيم با حفظ نام « ماشين سازي » به حيات خود در رقابت هاي فوتبال كشور ادامه خواهد داد و بار ديگر تاكيد مي كنم كه اين تيم با خرد جمعي و با سرمايه گذاري بخش خصوصي به هواداران و عاشقان ماشين سازي واگذار خواهد شد.

  

 

http://sanatnews.ir/News/1/656
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است