سه شنبه 1 خرداد 1403

فريدون زندی: تازه متولد شده‌ام

  تاريخ:بيست و نهم آذر 1388 ساعت 09:39   |     کد : 31819   |     مشاهده: 715

ایسنا: هافبک تيم فوتبال استيل آذين تهران گفت: پس از يک دوره شرايط نامطلوب در حال حاضر در استيل آذين تازه متولد شده ام.

فريدون زندي اظهار كرد: دوران متفاوتي را در طول يک سالي که در فوتبال ايران توپ مي زنم در استيل آذين سپري کردم وهنوز به خواسته خود نرسيدم.

وي افزود: بازي در ليگ برتر ايران شرايط خاص خودش را دارد. من در پاره اي از اوقات به دليل بدشانسي نتوانستم همان بازيکن هميشگي باشم اما تمام تلاشم را انجام داده‌ام تا رضايت مسئولان و کادرفني استيل آذين را جذب کنم.

زندي ادامه داد: پس از يک دوره اتفاقاتي که در نيم فصل اول برايم رخ داد با تلاش زياد وحمايت استيلي دوباره به ترکيب اصلي برگشته ام و با فراموشي اتفاقات گذشته در حال حاضر فکر مي کنم تازه در استيل آذين متولد شده ام، به همين دليل سعي مي کنم در 14 بازي آينده براي اين تيم بيشتر مفيد باشم.

هافبک تيم فوتبال استيل آذين كه با سايت خبري باشگاه استيل آذين گفت‌وگو كرده است، درباره بازي مقابل ذوب اهن اصفهان نيز گفت: بازي سختي را در مقابل ذوب آهن برگزار کرديم و متاسفانه نتوانستيم نتيجه به دست آمده را دو بار که از حريف پيش افتاديم حفظ کنيم.

وي افزود: بارش باران نيز دليلي بود تا کمي از کيفيت بازي کاسته شود اما در کل استيل آذين شرايط برتري بر ذوب اهن را داشت.

زندي يادآور شد: در چند صحنه مستحق گل زني به حريف بودم اما بدشانسي و دروازه بان حريف اجازه نداد به خواسته هايم برسم اما در بازي بعدي جبران مي کنم تا بتوانيم رتبه خوبي در جدول در انتهاي ليگ برتر کسب کنيم.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31819
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است