سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

محکومیت بازیگر مشهور سریال‌های طنز

  تاريخ:بيست و پنجم آذر 1388 ساعت 10:08   |     کد : 31601   |     مشاهده: 693

همسر یک بازیگر مشهور سریال های طنز که طاقت زندگی با شوهرش را نداشت با اجرا گذاشتن مهریه یک هزار سکه یی خود پای این بازیگر را به دادگاه خانواده باز کرد

به گزارش اعتماد زندگی مشترک این بازیگر معروف با همسرش سه سال قبل در مشهد آغاز شد اما فقط چند ماه از نشستن این زوج پای سفره عقد گذشته بود که آنها متوجه تفاوت ها و اختلاف نظرهایشان شدند. هنگامی که این اختلافات بالا گرفت بازیگر مشهور همسرش را ترک کرد و به تهران آمد.

همسر او نیز موقعیت را مناسب دید تا در دادگاه خانواده از شوهرش شکایت کند. این زن در دادگاه خانواده مشهد شوهر مشهورش را مجهول المکان اعلام کرد و قاضی رسیدگی کننده به پرونده که ظاهراً علاقه یی به طنزهای شبانه تلویزیون نداشت بدون آنکه این هنرپیشه را بشناسد دلایل و مدارک ارائه شده از سوی زن جوان را برای اثبات مجهول المکان بودن شوهرش کافی دانست و به طور غیابی حکم طلاق را صادر و مرد بازیگر را به پرداخت یک هزار سکه بهار آزادی به همسرش محکوم کرد.

مدتی بعد زن جوان توانست محل سکونت شوهرش را پیدا و سکه هایش را مطالبه کند. این زن این بار در تهران به شعبه 264 مجتمع قضایی خانواده رفت تا با حکم قاضی خدایی مهریه اش را از شوهرش بگیرد. به این ترتیب هنرپیشه مشهور صبح دیروز همراه همسرش در دادگاه حاضر شد.

وی در برابر خواسته همسرش گفت؛ «مدتی قبل یکصد سکه از مهریه را به همسرم دادم و سپس در قالب توافقنامه یی یک دستگاه خودرو را به نام او کردم و وی راضی شد از دریافت بقیه مهریه اش صرف نظر کند اما حالا او زیر قولش زده و بقیه سکه ها را می خواهد.»

به دنبال این اظهارات قاضی از هنرپیشه مشهور خواست برای اثبات ادعایش شاهد معرفی کند اما چون شاهدی که وی به دادگاه آورده بود بنا به تشخیص قاضی صلاحیت این کار را نداشت در نهایت به پرداخت 900 سکه بهار آزادی باقیمانده از مهریه همسرش محکوم شد. 

 

http://sanatnews.ir/News/1/31601
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است