سه شنبه 1 خرداد 1403

برلوسكنی در بيمارستان ماندنی شد

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 10:09   |     کد : 31540   |     مشاهده: 623

ايلنا: پزشكان اعلام كردند كه نخست‌وزير ايتاليا به دليل اثرات ناشي از ضربه به صورت وي يك روز ديگر را در بيمارستان خواهد گذراند.

مسئولان پزشك بيمارستان «سن رافائل» دوشنبه ـ‌امروز‌ـ با تائيد شكستگي استخوان بيني و دو دندان «سيلويو برلوسكني»، نخست‌وزير ايتاليا در جريان حمله يك جوان ايتاليايي اعلام كردند كه وي علاوه بر سردرد براي خوردن غذا مشكل داشته و يك روز ديگر را در بيمارستان سپري خواهد كرد.

«آلبرتو زانگريلو»، پزك معالج برلوسكني گفت: «دراين باره عمل جراحي موفقيت‌آميز نخواهد بود و نخست‌وزير حدقل تا روز سه‌شنبه ـ‌فردا‌ـ‌ در بيمارستان خواهد ماند.»

سخنگوي بيمارستان اعلام كرده است كه برلوسكني پس از انجام مداوي پزشكي درخواست كرده تا روزنامه‌ها را ببيند.

پلیس اعلام كرده است، «ماسیمو تارتاگلیا»، مرد ایتالیایی 42 ساله که به برلوسكني حمله کرده سوابق کیفری ندارد اما بیمار روانی است.

سیلویو برلوسکنی که 73 سال دارد پس از این حادثه تلاش کرد به حامیان خود اطمینان خاطر دهد اما برای آزمایش‌هاي پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

وي در حالی‌که چهره‌ای خونین داشت به روی خودرو رفت تا مردم او را ببینند و سپس توسط محافظان خود به داخل ماشین برده شد.

نخسيت‌وزير ايتاليا در بیمارستان نیز اصرار داشته كه حالش خوب است.

به‌گفته شاهدان عینی وي پیش از این حمله مشغول امضای عکس‌های خود برای حامیان بوده که ناگهان توسط جسم سنگینی ساخته شده از «مرمر یا آهن» مورد حمله قرار می‌گیرد.

این حادثه تردیدهایی درباره سرویس امنیتی برلوسکنی به‌وجود آورده است اما از سوی دیگر او همیشه خواهان حضور در بین طرفداران خود بوده است.

طبق اين گزارش، زندگی شخصی نخست‌وزير ايتاليا اخیرا بدنبال طلاق از همسرش و انتشار گزارش‌هایی که وی را متهم به داشتن رابطه جنسی با روسپی‌ها کرده زیر ذره‌بین بوده است.

برلوسکنی اتهام ارتباط با مافیا را رد کرده اما پرونده‌های وی اخیرا و پس از لغو قانون مصونیت سیاسی وي بازگشایی شده است.

هفته پیش ده‌ها هزار تن از مخالفان او در رم تظاهرات کردند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31540
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است