سه شنبه 1 خرداد 1403

دغدغه مسكن فروكش كرده است

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 09:31   |     کد : 31521   |     مشاهده: 667

فارس: معاون وزير مسكن و شهرسازي گفت: با اجراي طرح مسكن مهر در سه سال گذشته هم در قيمت و هم ساخت‌وساز مسكن شاهد نزول قيمت و فروكش كردن هيجان كذايي بازار هستيم.

احمد مهرآبادي بعد از ظهر امروز در جريان بازديد از پروژه مسكن محرومين گرمي اظهار داشت: با روي كار آمدن دولت نهم يكي از اولويت‌هاي اساسي رفع دغدغه مسكن جوانان و آينده‌سازان كشور بود كه همسو با ديگر سياست‌هاي دولت اين امر نيز با جديت دنبال شده است.

وي با مطلوب ارزيابي كردن روند احداث مسكن در كشور خاطرنشان كرد: هرچند در اين زمينه با برخي عقب‌ماندگي‌ها مواجه هستيم اما با اجرايي شدن مسكن مهر و طرح بهسازي مساكن روستايي و نيز احداث مسكن با امكانات و تجهيزات سبك و مدرن شاهد رفع اين دغدغه در جامعه خواهيم بود.

مهرآبادي ادامه داد: در استان اردبيل مئسولان امر در اجراي پروژه مسكن مهر پيگيري‌ها و اقدامات خوبي را انجام داده‌اند و در حال حاضر نيز اين پروژه‌ها با يك روند مناسب در حال اجرايي شدن است.

معاون وزير مسكن و شهرسازي در ادامه از واگذاري پروژه 66 واحدي مسكن محرومين گرمي خبر داد و گفت: تا دهه فجر اين پروژه تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي يكي از اقدامات اساسي دولت را ساخت و ساز مسكن براي افراد نيازمند و محروم جامعه توصيف كرد و گفت: در اين زمينه با توافق سازمان بهزيستي و كميته امداد اجراي چند پروژه در سطح كشور آغاز شده و با كمك‌گيري از خيرين در حال تكميل آنها هستيم.

در اين جلسه فرماندار گرمي نيز گفت: پروژه 360 واحدي مسكن مهر گرمي در زميني به مساحت 25هزار و 400 مترمربع در حال اجرايي شدن است.

كاظم دبير اظهار داشت: 50 ميليون ريال وديعه متقاضي و 140 ميليون ريال تسهيلات از شرايط واگذاري و فروش واحدهاي 65 متري اين مجتمع‌هاست.

وي در پايان خاطرنشان كرد: تنها 10درصد متقاضيان مسكن مهر تاكنون از ادامه اجراي اين پروژه انصراف داده‌اند كه طبق وعده‌هاي مسئولان در شش ماهه اول سال آينده پروژه مسكن مهر در اين شهرستان به نتيجه خواهد رسيد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31521
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است