سه شنبه 1 خرداد 1403

کابوس تلخ دختر جوان و رمال پیر

  تاريخ:بيست و چهارم آذر 1388 ساعت 09:29   |     کد : 31520   |     مشاهده: 643

فارس: دختر جوانی که توسط یک رمال و فالگیر اغفال شده و به مواد مخدر معتاد شده بود از چنگ این فرد رهایی یافت.

از ابتدای تابستان سال 83 خانواده دختر 20 ساله‌ای مأموران پلیس و مسئولان دادسرای امور جنایی تهران را از وقوع یک حادثه هولناک در مرکز تهران با خبر کردند.

خانواده این دختر جوان مدعی شدند دخترشان در سن 18 سالگی ازدواج کرده است اما پس از مدتی طلاق گرفته و مدت کمی است از خانه متواری شده است و محل اختفای وی مشخص نیست.

با شکایت این خانواده تحقیقات برای شناسایی این فرد و محل اختفای وی و همچنین مشخص شدن سرنوشت وی و بازگرداندنش به آغوش خانواده در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

خاکی دادیار شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات آغاز شد تا این که این فرد هفته گذشته توسط مأموران پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حوالی میدان جمهوی شناسایی شد.

وی ادامه داد: این فرد دیروز به همراه یک مرد 54 ساله دستگیر شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند که مشخص شد مرد 54 ساله به ادعای همسایه‌های محل رمال و فالگیر است و گاهی اوقات برای گول زدن مردم از لباس روحانیت استفاده کرده‌ است.

وی افزود: دختر جوان مدعی شد پس از فرار توسط این فرد که خود را روحانی معرفی کرده‌است اغفال شده است اما پس از حضور در خانه این فرد و ازدواج موقت با وی متوجه شده است که این فرد نه تنها روحانی نیست بلکه یک فالگیر و رمال است.

دختر جوان مدعی شد تا از این موضوع متوجه شدم قصد فرار از چنگ وی را داشتم اما این فرد من را به کراک و شیشه معتاد کرد و همین دلیل باعث شد تا به وی وابسته باشم.

دادیار شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: در حال حاضر این فرد به اتهام جعل عنوان اغفال این دختر و همچنین مصرف مواد مخدر بازداشت شده است.

 

http://sanatnews.ir/News/1/31520
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است