جمعه 28 ارديبهشت 1403

40 هزار تن سیمان برای اتمام آزادراه تهران-پردیس نیاز است

  تاريخ:بيست و يکم ارديبهشت 1387 ساعت 10:55   |     کد : 31   |     مشاهده: 1425
به گزارش صنعت نیوز، مجری طرح ساخت آزادراه تهران- پردیس راه اندازی اعلام کرد برای اتمام این پروژه تا پایان سال جاری به 40 هزار تن سیمان نیاز است

به گزارش صنعت نیوز، مجری طرح ساخت آزادراه تهران- پردیس راه اندازی اعلام کرد برای اتمام این پروژه تا پایان سال جاری به 40 هزار تن سیمان نیاز است.

حمید عالی نژاد افزود: برای اتمام این پروژه تا بهمن ماه سال جاری، ماهانه به 4 هزار تن سیمان نیاز داریم که در صورت عدم تامین آن، با تاخیر در بهره برداری از این طرح مواجه خواهیم شد.

مجری طرح آزاد راه تهران- پردیس افزود: تامین سیمان از سایر استانهای کشور به دلیل اعمال سیاستهای تعزیراتی ممنوع است و کارخانه سیمان تهران نیز تامین سیمان این پروژه را تقبل نکرده است.

وی ادامه داد: در پروژه های احداث  آزادراه ها در صورتی که پیمانکار آن دولتی باشد، مجاز به تامین سیمان مورد نیاز از بازار آزاد نیست و واردات کلینکر برای تولید سیمان نیز با دشواری های زیادی دارد.

عالی نژاد تصریح کرد: در وزارت راه و ترابری تمهیداتی برای واردات کلینکر اندیشیده شده ولی هماهنگی با کارخانجات برای تبدیل کلینکر به سیمان و تحویل آن به پیمانکار دارای مراحل طولانی و پیچیده ای است که تامین به موقع سیمان در زمان بندی طرح ها را با تردید مواجه می کند.

مجری طرح آزادراه تهران- پردیس ابرازداشت: برای اتمام این پروژه در 9 ماه باقی مانده به 40 هزار تن سیمان نیاز است و درصورتی که 30 هزار تن آن نیز تامین شود، آزادراه به بهره برداری می رسد و کارهای حفاظتی آن پس از بهره برداری انجام خواهد شد.

 

 

 

 

http://sanatnews.ir/News/1/31
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است