جمعه 28 ارديبهشت 1403

مردان بي‌خانمان قرباني «آدم‌خواران»!

  تاريخ:بيست و پنجم آبان 1388 ساعت 11:15   |     کد : 29928   |     مشاهده: 815

مقامات پليس روسيه از كشته شدن مردان بي‌خانمان توسط گروه‌هايي موسوم به «آدم خوار» در منطقه «اورال» اين كشور خبر داده و اعلام كردند: اين بي‌خانمان‌ها قربانيان اصلي اين گروه محسوب مي‌شوند.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، كميته بررسي و تجسس پليس روسيه در گزارشي تصريح كرد: ماموران پليس و نيروهاي امنيتي طي بازرسي‌ها و تجسس‌هاي خود موفق شدند، ‌اجساد سه مرد بي‌خانمان را در مناطق مختلف «اورال» بيابند.

در اين گزارش همچنين آمده است: اين اجساد همگي متلاشي شده و قسمت‌هايي از اعضاي بدن اين سه جسد نيز بريده و خورده شده بود.

به گزارش خبرگزاري ريانووستي، در گزارش تكميلي پليس اين منطقه به اين موضوع اشاره شده كه اين بي‌خانمان‌ها قرباني يك گروه مخوف به نام «آدم خوار» بودند و همگي به يك شيوه به قتل رسيدند. به طوري كه بر روي بدن همگي اين مردان جاي ضربات چاقو و چكش به چشم مي‌خورد.

از طرفي، مشخص شد كه بخش‌هاي بريده شده بدن اين اجساد به يك اغذيه فروشي در نزديكي منطقه «پرم» فروخته شده است. البته رييس اين اغذيه فروشي از موضوع قتل اظهار بي‌اطلاعي كرد.

به گزارش ايسنا، بر اساس اعلام گزارش‌ها و تحقيقات انجام شده توسط بازرسان ويژه پليس «اورال» طي چند سال اخير گروه‌هاي خشونت‌طلب نظير گروه «آدم خوار» در مناطق مختلف روسيه دست به شكار و كشتن افراد بي‌خانمان مي‌زنند، اما مقامات پليس روسيه تاكنون موفق نشدند اين افراد را كه بنا به «خصومت شخصي» دست به اين جنايت مي‌زنند، شناسايي و دستگير كنند.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29928
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است