جمعه 28 ارديبهشت 1403

حبس ابد برای قاتل «شهید حجاب»

  تاريخ:بيست و يکم آبان 1388 ساعت 10:26   |     کد : 29740   |     مشاهده: 797

خبر: بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه قاتل الشربینی در همان دادگاهی که مروه الشربینی را با ضربات کارد 18 سانتیمتریش شهید کرده بود، به حبس ابد محکوم شد، این حکم تا مدت ها مشمول عفو نخواهد شد. «الکساندر وینز» قاتل الشربینی 28 ساله، متولد روسیه و دارای تابعیت آلمان است.

الکساندر وینز هنگام ورود به دادگاه صورت خود را با کلاه، عینک آفتابی و روسری پوشانده بود. بنا بر گزارش بی. بی. سی. وقتی قاتل حاضر نشد در جریان دادگاه عینکش را بر دارد قاضی دادگاه او را 50 یورو (75 دلار) جریمه کرد.

به گزارش بی بی سی شهید الشربینی از قاتل خواسته بود اجازه دهد فرزندش از تاب زمین بازی که او رویش نشسته بوده، استفاده کند. متهم بلند نمی شود و درعوض الشربینی را «اسلامیت و تروریست» خطاب می کند. الشربینی از قاتل شکایت می کند و دادگاه وینز را برای توهین هایش 780 یورو (هزار و 170 دلار) جریمه می کند.

اما یکم تیر ماه وقتی که قاتل در دادگاه استیناف حاضر می شود، بنا بر گفته دادیار مخفیانه چاقویی 18 سانتیمتری با خود می آورد و با آن حداقل 16 ضربه به الشربینی می زند. حتی بنا بر شهادت همسر الشربینی وقتی او روی زمین می افتد نیز قاتل به چاقو زدن ادامه می دهد.

بی بی سی می نویسد الشربینی 31 ساله که سه ماهه باردار بود، در مقابل دیدگاه همسر و فرزند 3 ساله اش دچار خونریزی شده و از دنیا می رود.

به گزارش خبرگزاری اسوشییتدپرس دادگاه قاتل الشربینی در آلمان و سایر نقاط جهان پیگیری می شد و سفیر مصر در آلمان نیز در دادگاه حضور یافت.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29740
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است