جمعه 28 ارديبهشت 1403

مترو تشکر کرد

  تاريخ:بيستم آبان 1388 ساعت 09:46   |     کد : 29650   |     مشاهده: 771

روابط عمومی شركت بهره برداري مترو تهران در اطلاعیه ای که از سوی مدیر عامل این شرکت صادر شده است، اعلام کرد:

شركت بهره برداري مترو تهران لازم مي داند مراتب تشكر و قدرداني خود را از مسوولان محترم در شهرداري تهران، دولت، مجلس شوراي اسلامي و همه عزيزان ديگري كه با حساسيت مشكلات اخير متروي تهران را دنبال نموده و با حمايت هاي مادي و معنوي خود ما را در انجام وظيفه خدمت رساني ياري نموده اند، اعلام نمايد.

خوشبختانه فضاي مثبت به وجود آمده اين اميدواري را ايجاد نموده است كه در آينده نيز با تداوم حمايت ها و پرداخت به موقع بودجه هاي مصوب هيچ گاه شاهد بروز اختلال در حركت قطارهاي مترو نباشيم.

فرصت را مغتنم شمرده به استحضار مردم خوب تهران مي رساند با كمك هاي ارايه شده از سوي شهرداري تهران و دولت مشكل قطعات يدكي و تعميرات قطارهاي موجود در متروي تهران حل خواهد شد و به تدريج ميزان تاخيرات ناشي از اين دو موضوع در مترو ظرف ماه هاي آينده كاهش خواهد يافت. از طرف ديگر با تدبير مسوولان ذيربط فضاي رسانه اي جنجال ساز و التهاب آفرين نيز رو به كاهش نهاده كه اين خود در آرام سازي فضا و ايجاد جو همكاري و همدلي براي حل مشكلات اصلي مترو موثر بوده است.

در پايان ذكر اين موضوع را لازم مي داند كه كمك هاي اخير به بهره برداري متروي تهران مشكلات روزمره و جاري را تا حد زيادي كاهش داده است ولي لازم است با توجه به استقبال روزافزون مردم از مترو و در پيش بودن ماه هاي پاياني سال كه حجم سفرها افزايش چشم گيري پيدا مي كند، موضوع خريد واگن و قطارهاي جديد بيش از پيش جدي گرفته شود تا ازدحام و شلوغي بيش از حد در ايستگاه ها و قطارهاي مترو نيز كه به صورت مستقيم و غيرمستقيم عامل حدود 70% از تاخيرها و اختلال در حركت قطارهاي مترو است به طور ريشه اي حل شود.

مهندس جعفر ربیعی

مدیرعامل شرکت بهره برداري مترو تهران

 

http://sanatnews.ir/News/1/29650
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است