جمعه 28 ارديبهشت 1403

حمله جدید مایلی کهن به قلعه نوعی

  تاريخ:بيستم آبان 1388 ساعت 09:41   |     کد : 29643   |     مشاهده: 805

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج با اشاره به اظهارات اخیر قلعه نوعی که وی را استاد حاشیه سازی معرفی کرده بود گفت: اگر من استاد حاشیه سازی هستم، قلعه نوعی خودش اصل حاشیه است.

محمد مايلي‌كهن صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار کرد: قلعه نوعی خودش گفته استاد حاشيه‌ها است. اما من به دنبال حاشيه‌ نيستم. من سر كسي را كلاه نگذاشتم و هیچ وقت هم نمي‌گويم بچه جنوب شهر هستم و در شمال شهر زندگي كنم و ماشين گرانبها سوار شوم. مطمئن باشید که ماشين گران قيمت انسانها را بالا نمی برد و به کسی شخصیت نمی دهد.

مايلي‌كهن گفت:‌ امروز خيلي‌ خوشحال هستم كه باز زد و بند به جايگاهي نرسيده‌ام، اما برخي آقايان همه چيزشان را از در كنار زرد و بند به دست آورده‌اند.

وی در پاسخ به اظهارات اخير امير قلعه‌نويي كه او را يك مربي سفارشي خوانده بود گفت: بهتر بود كه قلعه‌نويي نظرش را صريح‌تر و شفاف‌تر بيان مي‌كرد، تا پاسخگويي هم ساده‌تر انجام شود.

مايلي‌كهن گفت:‌تمام افتخارم اين است كه سفارشي بپذيريم و دلالان نيستم و اگر هم از نگاه برخي از آدم‌ها مربي سفارشي هستم، اين سفارش‌ها از جانب آدم‌هاي باشخصيت جامعه درباره من اعمال شده است.

وی درباره شايعاتي كه در خصوص جدايي از او سايپا اين روزها به گوش مي‌رسد گفت: من هنوز با کوشا مديرعامل جديد باشگاه سايپا هيچ جلسه‌اي نداشته‌ام، اما اطمينان دارم كه هيات مديره در اين خصوص تصميمات مقتضي را اتخاذ خواهد كرد.

سرمربي تيم سايپا در ادامه گفت: من با باشگاه سايپا قرارداد دارم، تا حدودی خود را از اعضاي خانواده سايپا مي‌دانم.

مايلي‌كهن درباره نامه كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در خصوص اظهارات او درباره اميرقلعه‌نويي به ایلنا گفت: چنين نامه‌اي تا به امروز به دست من نرسيده است و شما نيز بهتر است در اين باره از كميته انضباطي سئوال كنيد.

سرمربي تيم سايپا در ادامه گفت: من با باشگاه سايپا قرارداد دارم، تا حدودی خود را از اعضاي خانواده سايپا مي‌دانم.

محمد مايلي‌كهن در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اظهارات اخير ملكيان عضو هيات مديره‌ي باشگاه سايپا مبني بر اينكه كادرفني سايپا عملكرد ضعيفي داشته است، تصريح كرد: من از آقاي ملكيان بسیار سپاسگزارم. سعي مي‌كنم از اين به بعد از ملكيان به عنوان يكي از كمك‌هايم استفاده كنم! او با 31 سال سن هم تجربه‌ي زيادي دارد و هم تخصص. اگر بناست كسي درمورد ملكيان صحبت كند من حرف‌هاي بسيار زيادي براي گفتن دارم كه در صورت لزوم آنها را خواهم گفت.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29643
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است