جمعه 28 ارديبهشت 1403

ازدواج در پشت میله‌های زندان

  تاريخ:نوزدهم آبان 1388 ساعت 09:31   |     کد : 29588   |     مشاهده: 743

زندان "ایها" در عربستان سعودی شاهد جشن ازدواج یک زندانی که سی سال در حبس بوده با دختری که تنها بیست و سه سال سن داشت بوده است.

به گزارش پرس.تی.وی – بیروت، پس از آن که مذاکراتی بین پدر این دختر و زندانی صورت گرفت، این ازدواج صورت گرفت. لازم به ذکر است که پدر دختر و این زندانی از دوستان قدیمی هم هستند.

زندانی حمد بن مسفر القحطانی اظهار داشت که پیش از ورود به زندان به ازدواج فکر می‌کرده و این در حالیست که پیش از این وی دو بار ازدواج کرده بوده و 7 فرزند دارد.

همچنین افراد خانواده‌ی وی در خانه‌ای بسیار ساده و در وضعیت معیشتی سختی قرار دارند و تنها منبع درآمد ماهیانه‌ی آنها 800 ریال سعودی معادل 200 دلار از تامین اجتماعی است.

از طرف دیگر سرگرد علی محمد هتلان رئیس این زندان توضیح داد که مراسم ازدواج در زندان با برگزاری جشنی کوچک صورت گرفته، پس از آن که موافقت دختر با این ازدواج گرفته شده است.

همچنین دو طرف قبل از ازدواج در مرکز درمانی ویژه‌ی زندان آزمایشات لازم برای ازدواج را انجام دادند و سپس عاقد برای عقد به زندان آورده شد و عروس و داماد به اتاق ویژه‌ای که زندان برایشان درنظر گرفته بود منتقل شدند. 

 

http://sanatnews.ir/News/1/29588
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است