جمعه 28 ارديبهشت 1403

خودکشی مرموزسارق مسلح

  تاريخ:شانزدهم آبان 1388 ساعت 09:41   |     کد : 29467   |     مشاهده: 827

مرتضي چند سابقه شرارت نيز در پرونده خود داشت. در حال حاضر تحقيقات درباره دليل خودکشي اين جوان ادامه دارد.

اعتماد: مردي که به قصد سرقت از جواهرفروشي ها از استان چهارمحال و بختياري به اصفهان رفته بود، پيش از آنکه نقشه خود را عملي کند به دليل نامعلومي در خيابان به زندگي اش پايان داد.

ساعت 12 ظهر روز شنبه هفته گذشته ماموران نيروي انتظامي اصفهان باخبر شدند مرد جواني حوالي بازار هنر با شليک گلوله جان باخته است. هنگامي که کارآگاهان به آنجا رفتند مشاهده کردند مرد جواني در پارک مجاور بازار هنر گلوله يي به جمجمه خودش شليک کرده و سلاح کمري و کوله پشتي اش نيز کنار جنازه افتاده است. در حالي که هويت متوفي مشخص نبود جسد به پزشکي قانوني انتقال يافت و کارآگاهان به دستور بازپرس شاه محمدي رئيس شعبه پنج دادسراي جنايي به تحقيق پيرامون اين خودکشي پرداختند تا اينکه بالاخره يک راننده مسافرکش سرنخ هايي از مرد ناشناس ارائه داد. او با مراجعه به پليس آگاهي گفت؛ «اين جوان صبح روز حادثه به صورت دربستي خودروام را کرايه کرد و گفت مي خواهد تعداد زيادي سکه بخرد. او با اصفهان آشنا نبود براي همين از من کمک خواست. او را به بازار هنر بردم و به خواسته مسافر مقابل بازار منتظرش ماندم. مدتي گذشت ولي او بازنگشت به همين خاطر به بازار رفتم و با پرس وجو متوجه شدم او چند بار به يکي از جواهرفروشي ها رفته و خارج شده است. احساس کردم رفتارهاي مسافرم مشکوک است. دنبالش گشتم و وقتي پيدايش کردم از او خواستم کرايه ام را بدهد تا بروم اما آن جوان بدون توجه به حرف من از بازارچه خارج شد و به طرف پارک مجاور رفت در همين حال فرياد زد من پول ندارم. در همين هنگام بود که ناگهان سلاحي را از کيفش درآورد و با گرفتن آن به طرفم مرا تهديد کرد. به شدت ترسيده بودم. براي حفظ جانم کرايه را فراموش کردم و به سمت بازار برگشتم. در اين لحظه بود که جوان مسافر فريادي کشيد و صداي شليک گلوله را شنيدم.» کارآگاهان با راهنمايي هاي مرد مسافرکش به مغازه جواهرفروشي رفتند و از صاحب آن خواستند درباره وقايع روز حادثه توضيح بدهد.

مرد طلافروش گفت؛ «آن جوان تعداد زيادي سکه مي خواست و چون بازار تازه شروع به کار کرده بود من آن تعداد سکه نداشتم، براي همين از وي خواستم مدتي منتظر بماند. او چندبار سراغم آمد و درباره آماده شدن سکه ها سوال کرد.» کارآگاهان با جمع بندي اطلاعات موجود به اين نتيجه رسيدند که مرد جوان سارق مسلح بود. او پولي همراه نداشت با اين وجود تعداد زيادي سکه مي خواست، علاوه بر اين همراه داشتن سلاح و کوله پشتي که ادوات دزدي در آن بود اين فرضيه را قوت مي بخشيد. به اين ترتيب تحقيقات ادامه يافت تا اينکه مشخص شد متوفي جوان 23 ساله يي به نام مرتضي است که از استان چهارمحال و بختياري وارد اصفهان شده بود.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني عبرت مرتضي چند سابقه شرارت نيز در پرونده خود داشت. در حال حاضر تحقيقات درباره دليل خودکشي اين جوان ادامه دارد.

 

http://sanatnews.ir/News/1/29467
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است