سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

الخلیفی: انریکه بهترین مربی جهان است

  تاريخ:بيست و نهم فروردين 1403 ساعت 10:46   |     کد : 288174   |     مشاهده: 86
مالک قطری باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بعد از صعود شاگردان لوئیس انریکه به دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ستایش از این سرمربی اسپانیایی پرداخت و او را بهترین سرمربی جهان دانست.
به گزارش ایسنا و به نقل از RMC ، پاری‌سن‌ژرمن در دیدار برگشت دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا دست به کار بزرگی زد. تیم پاریسی که در دیدار رفت در خانه با نتیجه سه بر دو شکست خورده بود در بازی برگشت با آنکه گل نخست را هم دریافت کرد ولی در ادامه چهار گل به ثمر رساند تا مقتدرانه راهی دور نیمه‌نهایی شود.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، بعد از بازی برگشت گفت: همه امشب جنگیدند. همه بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن برای صعود تلاش زیادی داشتند. ما یک مربی بزرگ داریم که به نظرم بهترین مربی جهان است.
او ادامه داد: این یک دستاورد بزرگ است. ما یک باشگاه بزرگ‌ایم و منتظر چنین لحظه‌ای بودیم. برابر بارسلونا یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاشتیم. با وجود انتقادهای زیادی که از تیم شد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم و با شایستگی راهی دور بعد شدیم. قبل از بازی با انریکه صحبت کردم و به او گفتم اطمینان دارم صعود می‌کنیم. از هواداران به خاطر حمایت زیادشان از تیم تشکر می‌کنم. احساس کردیم که در خانه بازی می‌کنیم.
الخلیفی در پایان گفت: اکنون که راهی نیمه‌نهایی شده‌ایم باید از این فرصت استفاده کرد و برای صعود به فینال و قهرمانی مبارزه کرد.

http://sanatnews.ir/News//288174
Share

برچسب ها :  فوتبال , انریکه
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است