شنبه 29 ارديبهشت 1403

از هر پنج خانوار آمریکایی، یک خانوار بدهی پزشکی دارد

  تاريخ:بيست و هشتم فروردين 1402 ساعت 15:04   |     کد : 275370   |     مشاهده: 245
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه «سی بی اس» گزارش داد از هر پنج خانوار آمریکایی، یک خانوار بدهی خدمات درمانی دارد و مجموع این بدهی ها، رقمی در حدود ۸۰ تا ۱۲۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که در همه ورشکستگی‌های آمریکا دخیل است.
قبض‌های هزینه‌های درمان، یکی از اصلی‌ترین دلایل بدهی در آمریکا هستند و این بارِ مالی گاهی اوقات می‌تواند ویرانگر باشد. مارتا تایشنر (Martha Teichner) گزارشی درباره‌ی مؤسسه‌ی خیریه‌ی خاصی تهیه کرده است که شروع به جبران بخش کوچکی از آن همه بدهی کرده است.
ناتاشا پِمپسل، شهروند آمریکایی : در سربرگ نوشته بود «آر. آی. پی. مدیکال دِت» (R.I.P. Medical Debt) که به نظر کلاهبرداری می‌آمد.
خبرنگار : ناتاشا پمپسل (Natasha Pempsell)، معلم پیش دبستانی و مادر چهار فرزند است که در شهر کاوینگتون در ایالت جورجیا زندگی می‌کند. او در اکتبر ۲۰۲۱ نامه‌ای دریافت کرد.
آنقدر خبر خوبی بود که باور نکردنی به نظر می‌رسید. ۱۵۰۰ دلار بدهی درمانی به دلیل بستری شدن پسرش مایکل در اتاق اورژانس در سال ۲۰۱۱، ناگهان تسویه شده است. چقدر شگفت انگیز است؟ از سال ۲۰۱۴، «آر. آی. پی. مدیکال دِت» بیش از ۸.۵ میلیارد دلار از قبض‌های هزینه‌های درمانی بیش از ۵.۴ میلیون آمریکایی را تسویه کرده است. سرآغاز این اتفاق کجا بود؟ شکل گیری این مؤسسه، داستان تحول درونی عظیمی است که در پارک زوکاتی (Zuccotti) و حین برگزاری اعتراضات «وال استریت را تسخیر کنید» در سال ۲۰۱۱ رخ داد.

http://sanatnews.ir/News//275370
Share

برچسب ها :  پزشک , بدهی
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است