شنبه 1 ارديبهشت 1403

بوشهر ظرفیت خوبی برای گردشگری دریایی دارد

بوشهر ظرفیت خوبی برای گردشگری دریایی دارد
  تاريخ:نوزدهم فروردين 1402 ساعت 15:11   |     کد : 275010   |     مشاهده: 279
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: همسایگی با دریا و وجود افزون بر ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی با خلیج فارس ظرفیت خوبی برای گردشگری دریایی در استان فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش با اشاره به اینکه در تعطیلات نوروز مجوز موقت برای رفت‌وآمد لنج‌ها برای جابجایی مسافران و گردشگران گرفته شد، افزود: ۲ موتور لنج با کاربری گردشگری در حال ورود به آب‌های استان است.
وی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای ورود به گردشگری دریایی، اضافه کرد: با توجه به اینکه سوخت این شناور‌ها براساس سوخت یارانه‌ای است، در این خصوص کمک می‌کنیم تا فضای کار برای این سرمایه‌گذاران هموار شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۶۰۰ هزار گردشگر از ظرفیت گردشگری دریایی بهره‌مند شدند، که شماری از این گردشگران هم استانی‌ها بودند.
وی عنوان کرد: در زمان حاضر تنها کشتی تفریحی در استان گرند فری با ظرفیت ۱۵۰۰ مسافر است که در حال آماده‌سازی برای ورود این شناور به پهلوگاه هستیم.
سجادی‌منش تاکید کرد: با توجه در پیش بودن بازی‌های جام ملت‌های آسیا و میزبانی قطر، این کشتی شرایط خوبی برای استان در استفاده از ظرفیت گردشگری دریایی فراهم خواهد کرد.

http://sanatnews.ir/News//275010
Share

آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است