پنج شنبه 30 فروردين 1403
در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه نفت خوزستان برگزار شد

نشست رؤسا و مدیران شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت

نشست رؤسا و مدیران شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت
  تاريخ:نوزدهم بهمن 1401 ساعت 13:16   |     کد : 273748   |     مشاهده: 502
به گزارش صنعت نیوز، روند پروژه‌های مشترک شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت به بحث و بررسی گذاشته شد.
به گزارش صنعت نیوز، روند پروژه‌های مشترک شرکت نفت و گاز اروندان و پژوهشگاه صنعت نفت به بحث و بررسی گذاشته شد.

روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن‌ماه)، در حاشیه دومین روز سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، در نشست عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت کشور و هیأت همراه، اعلام نیازهای فناورانه این شرکت و توانایی‌ها و ظرفیت‌های این پژوهشگاه به‌منظور توسعه همکاری‌های دو جانبه و تحقق اهداف توافق نامه‌های پیشین بررسی شد.

در این نشست روال و فرآیندهای ادامه پروژه‌های جاری مطرح و در رابطه با اجرای فاز دوم پروژه مهم حذف واکس، آسفالتین و رزین از نفت‌خام سنگین میدان آزادگان موافقت لازم صورت گرفت و اجرای فاز دوم با توجه به ساخت موفقیت‌آمیز پایلوت اولیه ابلاغ شد.

در ادامه این نشست پیشنهادهای فنی این پژوهشگاه در خصوص RBI، پاکسازی خاک‌های آلوده نفتی، ساخت لوله‌های مورد نیاز با فناوری HI-Tech و... دریافت و موافقت اولیه در رابطه با اجرای آنها در قالب توافق‌نامه در صورت تأییدهای فنی حاصل شد.

در انتها مقرر شد برای پیشبرد توافق‌نامه‌های جاری و توسعه همکاری‌ها، در جلسه‌های تخصصی از سوی عیسی نویری، رئیس پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز اروندان و منصور بزمی، معاون فناوری پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری‌های لازم انجام شود.

http://sanatnews.ir/News//273748
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است