پنج شنبه 30 فروردين 1403

معتادان و کارتن خواب‌ها به هرندی بازگشتند

  تاريخ:سيزدهم آذر 1401 ساعت 12:57   |     کد : 271935   |     مشاهده: 263
عضو شورای شهر تهران از بازگشت ۸۰ درصدی معتادان و کارتن خواب‌های جمع‌آوری شده به محله هرندی خبر داد.

به گزارش ایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ارائه آمارهای مختلف از سوی مدیران شهرداری در راستای مناسب سازی معابر برای معلولان گفت: آمارهای ارائه شده باید ملموس‌تر و عینی‌تر باشد. چرا که ما وقتی با معلولان صحبت می‌کنیم این آمارها را خیلی باور ندارند.

وی با اشاره به بازدید اخیرش از محله هرندی، افزود: در بازدیدی که اخیرا از محله هرندی داشتم متوجه شدم که در این مدت از سطح منطقه ۶۴۰۰ معتاد و ۱۲۳۳ نفر کارتن خواب جمع‌آوری شده است که این عدد بزرگی است که این افراد تحویل بهزیستی شدند؛ اما بنا به گفته مدیران شهری و مردم حدود ۸۰ درصد این افراد مجددا بعد از مدتی به محله برگشتند.

امانی با بیان اینکه بر اساس سرشماری‌ها حدود ۱۱ هزار نفر اتباع بیگانه در این محله ساکن هستند که نسبت به قبل منسجم‌تر و سازماندهی‌تر کنار هم کار و زندگی می‌کنند و بنا به گفته مردم جلساتی هم دارند، گفت: ۱۵۰ پلاک قرمز و ۱۴۱ ملک متروکه توسط شهرداری در این مدت شناسایی شده که ۴۴ پلاک پلمب شدند اما بعد از مدتی ۳۳ پلاک فک پلمب شده است و تا این مشکلات حل نشود مابقی مسائل هرندی فرعی است.

وی با بیان اینکه یک بوستان بزرگ در هرندی توسط شهرداری ساخته شده و ۳۰ نگهبان دارد اما به دلیل مسائل یاد شده حتی یک نفر از مردم از این بوستان در مدت زمان بازدیدم استفاده نکردند، گفت: بعد از حضور سرزده رئیس جمهور از محله هرندی مردم توقع داشتند که حداقل دولت در موضوع اتباع بیگانه کاری کند که نکرده است.
 

http://sanatnews.ir/News/1/271935
Share

آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان  
 


 

کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است