سه شنبه 1 خرداد 1403
بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲؛

صعودخسروی به مرحله بعد، موسوی، قشلاقی و امیری نمایندگان روز سوم کشورمان

صعودخسروی به مرحله بعد، موسوی، قشلاقی و امیری نمایندگان روز سوم کشورمان
  تاريخ:چهاردهم آبان 1401 ساعت 09:03   |     کد : 271120   |     مشاهده: 443
به گزارش صنعت نیوز، مهدی خسروی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ نماینده کامبوج را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.
به گزارش صنعت نیوز، مهدی خسروی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ نماینده کامبوج را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ با حضور ۳۲۰ (۲۱۱ مرد – ۱۰۹ زن) بوکسور از روز گذشته (سه‌شنبه – ۱۰ آبان‌ماه) در "امان" اردن آغاز و تا روز ۲۱ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

دیروز در روز دوم این رقابت‌ها مهدی خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم و اشکان رضایی در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم نمایندگان کشورمان بودند.

مهدی خسروی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم، در اولین دیدار "رانگسی سائو" از کامبوج را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد.

خسروی در مرحله بعد باید با "شاخزود مظفروف" از ازبکستان قهرمان جوانان جهان سال ۲۰۲۱ مبارزه کند.

اشکان رضایی بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، دیگر نماینده ایران در این روز بود که در مرحله نخست به مصاف "وانگدی دورجی" از بوتان رفت و مقتدرانه مبارزه را با نتیجه ۵ بر صفر به سود خود به پایان رساند و به مرحله بعد راه پیدا کرد. رضایی در مرحله بعد باید با «لای چو اِن» از چین تایپه مبارزه کند.

همچنین بر اساس برنامه کمیته برگزاری مسابقات، امروز در روز سوم این رقابت‌ها، شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم و پوریا امیری در وزن ۸۶ کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم در اولین دیدار باید "فهاد الخوری" از امارات را از پیش رو بردارد و سپس رو در روی برنده دیدار اردن و ترکمنستان قرار می‌گیرد.

میثم قشلاقی در وزن ۸۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف "عبدالله میعایان" از کویت خواهد رفت و در صورت برتری با برنده دیدار اردن و عراق مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم پوریا امیری در دیدار اول باید "کاپیل پوخاریا" از هند را شکست دهد و در ادامه با "عدلبیک اولو ارکین" از قرقیزستان پیکار می‌کند.

http://sanatnews.ir/News//271120
Share

صعودخسروی به مرحله بعد، موسوی، قشلاقی و امیری نمایندگان روز سوم کشورمانصعودخسروی به مرحله بعد، موسوی، قشلاقی و امیری نمایندگان روز سوم کشورمان
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



کليه حقوق محفوظ و متعلق به پايگاه اطلاع رسانی صنعت نيوز ميباشد
نقل مطالب و اخبار با ذکر منبع بلامانع است